مرکزی

۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی حماسه ۹ دی‌ماه در میدان انقلاب ساوه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی بعد از مدت‌ها تعطیلی این مراسمات اظهار کرد: مردم سرافراز و غیوری که دی‌ماه ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و چشم فتنه را کور کردند نشان دادند که همواره پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه برخی خود را سوار بر انقلاب دانسته و به دنبال زمین زدن انقلاب هستند افزود: اگر می‌خواهیم پشتوانه خوبی برای انقلاب باشیم باید پاک زندگی کنیم و مهدی باور و مهدی یاور باشیم چراکه فتنه به این افراد نفوذ نخواهد کرد.

 

امام‌جمعه ساوه فاصله گرفتن از نور هدایت را باعث تسلط ظلمت بر مردم دانست و بیان داشت: مردم ما در سال ۸۸ با حضور ده‌ها میلیونی خود و با غیرت وصف‌نشدنی چنان خروشی از خود نشان دادند که بار دیگر حقیقت بزرگ حمایت از ولایت‌فقیه و نظام اسلامی را برای دشمنان آشکار کرد.

رحیمی ادامه داد: این مردم در مکتب امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) پرورش یافته‌اند و ذلت‌ناپذیر هستند و بارها نشان داده‌اند که در برابر اسلام و قرآن، ولایت فقیه و هویت ایرانی اسلامی اهانت را برنمی‌تابند.

وی با بیان اینکه در ماهیت شناسی حماسه ۹ دی می‌توان این روز را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطانی نام‌گذاری کرد گفت: خروش ملت ایران در آشکارسازی خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی عده‌ای وابسته به بیگانگان این پیام را بر همه دشمنان صادر کرد که مردم ما هیچ‌گاه پشت نظام و رهبری را خالی نمی‌کنند.

امام‌جمعه ساوه خاطرنشان کرد: روز ۹ دی‌ماه روز نه گفتن مردم ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

 

به گزارش برگزیده های ایران مراسم گرامیداشت ۹ دی‌ماه با حضور مردم و مسئولان از ابتدای خیابان انقلاب آغاز و در مسجد انقلاب به اتمام رسید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا