لرستان

مدیریت وزارت نیرو در سالیان قبل کشور را به سمت تنش آبی برده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خود با استناد به اصل سوم، گفت: مدیریت منابع آب، توزیع عادلانه آب و تولید و توزیع برق از جمله وظایف وزارت نیرو است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه وزارت نیرو در سالیان گذشته در دست جریان خاصی قرار داشته که بدون توجه به مسائل علمی و کارشناسی و براساس دیکتاتوری و سلیقه‌ای کشور را به سمت تنش آبی و اجتماعی برده است.

وی ادامه داد: آنچه در خوزستان، لرستان، اصفهان، کرمان و دیگر مناطق کشور مشاهده می‌شود، نتیجه سیاست‌های اشتباه گذشته وزارت نیرو است. متاسفانه هر فردی که با آنها در استان‌ها مخالف بوده با بی‌احترامی برکنار شده است زیرا دنبال افراد حلقه به گوش بوده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آنچه در وزارت نیرو در سالیان گذشته جریان داشته، بیشتر شبیه مافیای آب است که باعث ایجاد مشکل در حیطه آب و برق کشور شده است. متاسفانه هنوز هم همان مدیریت بیمار که از معاونت‌ها آغاز می‌شود و تا مدیرکل‌ها ادامه دارد در وزارت نیرو حضور دارند.

ویسکرمی گفت: لازم است وزیر نیرو نسبت به تغییر افراد مذکور اقدام کند و نسبت به جبران ظلم‌های گذشته برای استان‌هایی مانند لرستان اقدام عاجل انجام دهد.

وی افزود: متاسفانه توزیع خاموشی‌ها نیز با عدالت انجام نشده و ظلم علی السویه نیز درجه‌ای از عدالت است اما متاسفانه همین ظلم نیز عادلانه توزیع نشده و خاموشی ها در برخی جاها بیشتر بوده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس اظهار کرد: به زودی تحقیق و تفحص از وزارت نیرو در حیطه مدیریت منابع آب از دولت پنجم تا دوازدهم به مجلس ارائه می‌شود که امیدواریم نمایندگان کمک کنند عوامل این ظلم تاریخی مجازات شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا