چهارمحال و بختیاری

تصفیه خانه فاضلاب سورشجان عملیاتی می شود

تصفیه خانه فاضلاب سورشجان عملیاتی می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، مهندس محمد کریمی با اعلام این خبر افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در راستای باز چرخانی آب ، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیر زمینی نسبت به احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهر سورشجان اقدام نموده است.

به گفته وی : پس از اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در سالهای گذشته در قسمتهای مختلف شهر و اجرای خط انتقال ۲ کیلومتری فاضلاب به سمت محل در نظر گرفته شده توسط مشاور طرح با لوله کاروگیت در سایز های مختلف نسبت به ایجاد تصفیه خانه فاضلاب اقدامات لازم را بعمل آورد.

وی در تشریح مشخصات این پروژه تصفیه خانه فاضلاب افزود: تصفیه خانه فاضلاب سورشجان به روش هوادهی گسترده با حذف ازت و فسفر در زمینی به مساحت ۲ هکتار ساخته می شود واین تصفیه خانه فاضلاب برای ۲۶۰۰۰ نفر جمعیت در افق طرح در نظر گرفته شده است

مدیر عامل شرکت آبفا استان چهارمحال و بختیاری اعتبار مورد نیاز این طرح تصفیه خانه فاضلاب را بیش از یکصد میلیارد تومان اعلام نمود وگفت : ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر سورشجان را ۴۰۰۰ متر مکعب در روز است.

گفتنی است ، شهر سورشجان مرکز بخش لاران از توابع شهرستان شهرکرد و در ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا