اخبار روز

۲۵ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته

۲۵ عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، عملیات مقاومتی فلسطینیان طی ۲۴ ساعت گذشته در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست ادامه یافت.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین «معطی» اعلام کرد که ۲۵ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس صورت گرفته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها ۴ تیراندازی، پرتاب مواد منفجره، پرتاب ۵ کوکتل مولوتوف، مقابله با ۳ یورش شهرک نشینان و انهدام ۲ خودوری شهرک‌نشینان صهیونیستی بوده است.

بر اساس گزارش این مرکز اطلاع‌رسانی فلسطینی، درگیری میان نظامیان اشغالگر صهیونیستی و رزمندگان فلسطینی در ۱۰ نقطه کرانه باختری رخ داد که طی این درگیری عملیات پرتاب سنگ در اردوگاه آوارگان «شعفاط» صورت گرفت.

رزمندگان فلسطینی همچنین در رام‌الله با یورش شهرک‌نشینان صهیونیستی مقابله و به سوی آن‌ها سنگ پرتاب کردند که منجر به انهدام ۲ خودروی شهرک نشینان شد . این درحالی است که فلسطینیان با حملات شهرک نشینان در نزدیکی شهرک « عوفرا»، آن‌ها را با ۵ کوکتل مولوتف هدف قرار دادند که منجر به انهدام دو خودروی شهرک نشینان شد.

رزمندگان مقاومت علاوه بر هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر صهیونیستی با مواد منفجره، به سمت نیروهای اشغالگر در شهر «جبع» واقع در جنین تیراندازی کردند و درگیری‌ها رخ داد که در جریان آن سنگ پرتاب شد. فلسطینیان در جریان این درگیری در شهر « برقه» در نابلس به سمت نظامیان اشغالگر صهیونیستی سنگ پرتاب کردند.

فلسطینیان همچنین با گلوله های واقعی نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در « دیر استیا» در سلفیت هدف قرار دادند و در نزدیکی شهرک «یاکیر» به سوی شهرک‌نشینان صهیونیستی سنگ پرتاب و تعدادی از خودروهای آن‌ها را منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت درحالی که نظامیان اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه «طولکرم» یورش بردند، آتش گشودند. در حالی که درگیری در« صیدا» رخ داد و فلسطینیان به سوی صهیونیست‌ها سنگ پرتاب  کردند.

منطقه نزدیک شهرک « بیتار» در استان بیت لحم شاهد تیراندازی دیگری بود، در حالی که چندین منطقه در الخلیل شاهد درگیری و پرتاب سنگ بود.

هیستریک جدید برای اسرائیل در «الخلیل»/ هیچ جای فلسطین برای صهیونیست‌ها امن نیست
شهادت نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست
شوک تازه مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها در کرانه باختری/ چند پیام مهم عملیات «حواره»

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا