مرکزی

ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) است

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک  اظهار کرد: یگانه دخت نبی مکرم اسلام الگوی شایسته‌ای برای زنان و دختران استو باید سبک زندگی بزرگ بانوی اسلام به درستی ترویج یابد.

وی تصریح کرد: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و سبک زندگی فاطمی است.

امام جمعه اراک بیان کرد: برنامه‌های ایام فاطمیه باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

دری با اشاره به وضعیت آلودگی هوا گفت: بخشی از آلودگی ناشی از مصرف سوخت مازوت نیروگاه برای تامین برق است و هرچه مردم بیشتر در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، قطعا در میزان مازوت‌سوزی نیروگاه تاثیر دارد.

دری افزود: تخصیص سهمیه گاز برای نیروگاه به سختی امکان‌پذیر است، لذا تا جایی که امکان دارد باید در مصرف برق صرفه‌جویی و دولت را درک کاهش آلودگی یاری رساند.

وی پیرامون مذاکرات نیز اظهار کرد: در جریان مذاکرات همه طرف‌های ایران باید حقوق ایران را به رسمیت  بشناسند و بدانند ایران از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه اراک گفت: باید امکان استفاده از فناوری صلح آمیز هسته‌ای فراهم باشد، ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست، اما حق استفاده از این ظرفیت برای تولید دارو و دیگر بخش‌های علمی و تحقیقاتی را حق خود می‌داند. 

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: طرف‌های ایران نباید تحت تاثیر فشارها و نظرات اسرائیل جنایتکار و مزدورانش در منطقه قرار گیرند.

به گزارش برگزیده های ایران اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا