سیستان و بلوچستان

احداث و مرمت ۵۱ مسکن محرومین در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، غلامرضا ملایی امروز در جلسه تشریح برنامه‌های انجام شده در هفته بسیج، اظهار کرد: تعداد ۵۲۵گروه جهادی با مشارکت پنج هزار و ۴۵۰جهادگر بسیجی خواهر و برادر در سطح استان در قالب رزمایش جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف جهت کمک به محرومین و نیازمندان در هفته گذشته ایفای نقش کرده اند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تعداد سه هزار و ۷۹۷بسته معیشتی باهمت بسیج سازندگی  نواحی  مقاومت توزیع شده است، تعداد ۵۱باب مسکن محرومین در سطح استان توسط نواحی مقاومت و مشارکت بسیج سازندگی استان ساخته و مرمت شده است.

وی بیان کرد: همچنین به منظور تداوم رزمایش مومنانه با هدف مواسات و همدلی با محرومیت نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا تعداد ۱۶هزار و ۸۷۲پرس غذای گرم طبخ و بین این افراد در سطح استان توزیع شده است.

ملایی گفت: در راستای ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان جامعه طرح ویزیت رایگان در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان اجرا شده است که به همین منظور تعداد ۳هزار و ۲۶۱ نفر به مکانهای اجرای طرح مراجعه و از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: اجرای ۳۲۴اردوی جهادی یک روزه، توزیع ۶۱هزار و ۳۱۴عدد ماسک رایگان با هدف فرهنگ سازی از زدن ماسک و قطع زنجیره کرونا با همت بسیج سازندگی در سطح شهرستانهای استان توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک به معیشت خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا ۴۶۰کیلو گرم گوشت قرمز، تعداد هزار و ۶۹۰قرص نان توزیع شده است.

انتهای پیام/۳۱۳۹

 

همچنین تعداد ۲۴نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ۱پروزه اقتصاد مقاومتی نیز در طی هفته گذشته اجرایی شده است.

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا