آذربایجان شرقی

لزوم ایجاد واحدهای ثبت سفارش در اتاق بازرگانی بناب/ ۱۲۰ هزار تن صادرات کالا

به گزارش برگزیده های ایران از بناب، شهریار فتحی در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه این شهرستان با دارا بودن یک شهرک صنعتی و ۲ ناحیه صنعتی دارای ۴۲۳ واحد صنعتی فعال است؛  اظهار داشت: بالغ بر ۷ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی بناب مشغول کار هستند و این نشان‌دهنده ظرفیت بالای این شهرستان برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و سایر بخش‌هاست.

وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌ها و جنگ اقتصادی علیه کشور در ۶ ماهه اول سال‌جاری ۱۲۰ هزار تن صادرات از این شهرستان صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۲ درصد رشد وزنی و ۱۳۱ درصد رشد دلاری داشته‌ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب یادآور شد: با وجود این سربازان و جهادگران اقتصادی با ارزآوری که در کشور اتفاق افتاد، توانستیم توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کنیم.

فتحی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مسوولان کشوری و استانی در اعطای مجوز راه‌اندازی اتاق بازرگانی در شهرستان بناب، گفت: انتظار داریم با ایجاد ثبت سفارش و صدور کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی شهرستان بناب شاهد افزایش صادرات از این شهرستان باشیم.

این گزارش حاکی است، در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بناب نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی، رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبان صنایع نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا