قزوین

امکان نقش آفرینی هرکسی که دل در گرو انقلاب دارد در دفتر هنر مردمی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، حمزه برین، معاون هماهنگ‌کنندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در نشستی که ساعاتی پیش در محل معراج شهدای استان برگزار شد، ضمن تبریک هفتهٔ بسیج اظهار کرد: بزرگ‌ترین هنر امام‌خمینی(ره) در ایجاد شجرهٔ طیبه بسیج بود که با به میدان آوردن آحاد مردم در عرصه‌های مختلف، زمینهٔ تحقق، تثبیت و استمرار انقلاب را رقم زدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اوج ناباوری جهان اتفاق افتاد و در اوج ناباوری نیز در برابر همهٔ دنیا استقامت کرد و بیش از ۴ دهه از عمر آن گذشته است و کماکان با استقامت به پیش می‌رود، دشمنان آن نیز نسبت به روزهای نخست افزون شده و اکنون بیش از پیش مصمم در مبارزه با استکبار حرکت می‌کند.

برین اظهار کرد: رمز این استقامت و ایستادگی، تفکر بسیجی، عمل بسیجی و در میدان بودن بسیجی است.

وی عنوان کرد: هنری که می‌خواهد ماندگار شود، اگر به توان مردمی گره بخورد، قطعاً ماندگارتر و اثرگذارتر خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کنندهٔ سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: هر جا مردم به میدان آمدند و میدان‌داری کردند، انقلاب مأموریت خود را انجام داد و اشاعه شد، هنر متعالی و انسان ساز می‌تواند در رسیدن به اهداف انقلاب نقش‌آفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با وسعت دید بتوانیم آغوش دفتر هنر مردمی را به‌قدری وسیع کنیم تا هر کسی که دل در گرو انقلاب و اسلام دارد، امکان نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، در پایان این مراسم تفاهم‌نامه‌ای میان حوزه هنری و سپاه پاسداران مبنی بر افتتاح دفتر هنر مردمی انقلاب اسلامی در قزوین منعقد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا