اخبار ورزشی

فداکار: پیشنهاد مالی بهتر از ملوان داشتم/ تارتار کارش را بلد است

فداکار: پیشنهاد مالی بهتر از ملوان داشتم/ تارتار کارش را بلد است

– اخبار ورزشی –

سهیل فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، در مورد تمدید قراردادش با باشگاه ملوان گفت: همیشه حس خوبی به ملوان داشتم و این چهارمین سالی است که اینجا هستم و از این بابت خوشحالم. واقعیت این است که از لحاظ مالی پیشنهادهای بهتر نسبت به پیشنهاد ملوان داشتم، ولی می‌خواستم در این تیم بمانم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هواداران ملوان مرا دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم و در نهایت تصمیم گرفتم که یک سال دیگر هم اینجا بمانم. امیدوارم همه ما در کنار هم فصل خوبی را تجربه کنیم و نتایج خوبی بگیریم. 

مطلق‌زاده: انتخاب تارتار برای ملوان هوشمندانه بود/ یک دهم امکانات تیم‌های دیگر را هم نداشتیم

 

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره حضور مهدی تارتار در این تیم یادآور شد: تارتار مربی باتجربه‌ای است و در این سال‌ها نشان داده که کارش را بلد است. من حتی با این مربی هم صحبت کردم و نظر مثبتی روی ماندن من داشت. امیدوارم روزهای خوبی را با این مربی تجربه کنیم. 

بازگیر در پایان تصریح کرد: ملوان در این سال‌ها همیشه مشکل مالی داشته و این موضوع می‌تواند روی عملکرد تیم تأثیر منفی بگذارد. امیدوارم مدیران باشگاه امسال به خوبی از تیم حمایت کنند تا بتوانیم تیم خوبی ببندیم و نتایجی بگیریم که دل مردم انزلی و هواداران ملوان شاد شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا