سمنان

روابط عمومی ها با تولید محتوای مناسب و موثر، از عرصه های منابع طبیعی حراست کنند

روابط عمومی ها با تولید محتوای مناسب و موثر، از عرصه های منابع طبیعی حراست کنند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان احمد ریواده در نشست شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان گفت: عرصه های طبیعی فراوانی در استان سمنان وجود دارد و از این لحاظ سمنان یک استان ویژه است و باید این سرمایه ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در تصویب قانون‌جامع آبخیزداری اهتمام ویژه داشته است ادامه داد: از ظرفیت عشایر به عنوان بهترین بهره برداران منابع طبیعی و همچنین‌ مدیریت امور شهری و روستایی برای حفظ و حراست از منابع طبیعی باید استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به بحث مصرف انرژی نیز اشاره کرد و افزود: برای مدیریت مصرف انرژی در استان سمنان، میزان چند برابری مصرف برای دستیابی به فرهنگ الگوی مصرف مطلوب، ویژه آحاد اقشار مردم اطلاع رسانی و اگاهی بخشی شود.

ریواده، با تاکید بر اینکه روابط عمومی های استان سمنان می توانند برای تولید محتوا از ظرفیت خبرگزاری ها و صدا و سیما بهره بگیرند تصریح کرد: ایجاد شبکه خبرنگاران حوزه انرژی یکی از مواردی است که در این حوزه تاثیرگذار خواهد بود.

معاون استاندار سمنان گفت: برای حمایت از روزنامه ها، هفته نامه ها و اصحاب رسانه، خرید اشتراک نشریات توسط روابط عمومی ها انجام شود.

شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان در سالن فجر استانداری سمنان برگزار شد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا