فرهنگ و هنر

اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی حکم گرفتند

اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی حکم گرفتند

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با صدور احکامی اعضای شورای سیاست‌گذاری محتوایی این انتشارات را منصوب کرد.

قاسم صفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با تاکید بر نقش برجسته شورای سیاست‌گذاری در تعالی محتوایی این انتشارات و لزوم حرکت خلاقانه معنایی‌اندیشه‌ای ذیل مجموعه انتشارات، ضمن تشکیل این شورا که متشکل از چهره‌های شاخص حوزه‌های فرهنگ، اندیشه و هنر است، ابراز امیدواری کرد، این انتخاب‌ها گامی دیگر در جهت بازگرداندن سرآمدی فرهنگی به این انتشارات باسابقه و شناخته شده باشد.

بر اساس این خبر شورای سیاست‌‌گذاری محتوایی انتشارات علمی و فرهنگی شامل چهره‌هایی نظیر محمد اخگری، فریدالدین حدادعادل،  مجید شریف‌خدایی، امین متولیان، سعید نظام‌زاده و محسنی فرد به ریاست مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی می‌شود.

راه‌اندازی اپلیکیشن اختصاصی علمی و فرهنگی

در بخشی از متن احکام صادره آمده است: در عصری که نبرد محتوای عمیق و محتوای سطحی بیش از پیش مهم است، نقش بی‌بدیل کتاب به عنوان محور تحولات فرهنگی حائز اهمیت فراوان است. «انتشارات علمی و فرهنگی، به عنوان یک نشر پیشرو و محبوب طی دهه‌های متمادی، قصد دارد در گام دوم انقلاب اسلامی قدم‌های موثر و جدی‌تری بردارد. در همین راستا نیاز است از همه ظرفیت ایران اسلامی بهره ببریم و با مشارکت مردم و ترویج نهضت کتاب و کتابخوانی، پیام والای انقلاب اسلامی را خارج از مرزهای جغرافیایی ایران عرضه کنیم.»

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا