سمنان

نماینده دامغان: به «فیاضی» رأی موافق دادم/ اختلافی بین دولت و مجلس نیست

علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در دامغان اظهار کرد: به «مسعود فیاضی»، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی موافق دادم؛ اما فیاضی از مجلس رأی اعتماد نگرفت و باید دانست که نظر نمایندگان هر چه باشد، حجت است.

او گفت: شاید برخی‌ها فکر کنند که عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به معنای اختلاف بین دولت و مجلس است؛ در حالی که این‌طور نیست و اساساً وحدت به معنای این نیست که نمایندگان با دولت اختلاف‌نظر نداشته باشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: مجلس، ۲۹۰ نفر نماینده با سلایق و دیدگاه‌های مختلف دارد و بحث اینکه آنها باندی برخورد و ضد کسی عمل می‌کنند، به هیچ وجه وجود ندارد.

علیزاده‌برمی بیان کرد: موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با قدرت استدلال خود در خانه ملت صحبت کردند و نمایندگان بر اساس تشخیص و بررسی‌هایشان به گزینه پیشنهادی رأی دادند.

او ادامه داد: در بررسی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هم مخالفان و هم موافقان خیلی خوب صحبت کردند و نهایت امر، رأی‌گیری بین نمایندگان انجام شد که این ملاک نهایی است؛ اما بدان معنا نیست که مجلس با دولت همراهی ندارد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا