اخبار ورزشی

دروسی: برای پیروزی نیاز به قلبی بزرگ داشتیم/ میلان بد نبود

دروسی: برای پیروزی نیاز به قلبی بزرگ داشتیم/ میلان بد نبود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، دانیله دِروسی که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا موفق شدند در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۲ بر یک بر میلان غلبه کنند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری ۳ بر یک جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را کسب کنند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما برای شکست دادن این میلان، باید در سطح عالی خود بازی می‌کردیم. ما نیاز به قلب بزرگی داشتیم، به خصوص وقتی که ۱۰ نفره شدیم (در پی اخراج زکی چلیک در دقیقه ۳۱)، ما باید با تلاش بیشتر و البته با دانش تاکتیکی و با هوش بازی می‌کردیم. در چنین شرایطی فقط دویدن کافی است.

وی افزود: از اینکه مربی تیمی همچون این تیم هستم، واقعاً افتخار می‌کنم. بازی آسانی نبود به خصوص اینکه میلان تیم خیلی قدرتمندی است و فوتبال خوبی از خود ارائه می‌دهد. ما حتی در بازی چهارشنبه شب دیدیم که رئال مادرید هم مقابل منچسترسیتی در لاک دفاعی فرو رفته بود. ما هم این کار را در زمان درستی از این دیدار انجام دادیم. به نظرم نمی‌توانیم بگوییم که میلان در جریان دو بازی عملکرد بدی را از خود ارائه داد چون آنها در هر دو بازی ما را در نیمه خودمان نگه داشتند.

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سرمربی رُم در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به راحتی می‌توانند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند، بنابراین ما باید به فوتبال ایتالیا ایمان بیشتری نشان دهیم. همیشه مرغ همسایه غاز نیست. با ایده‌ها، فوتبال خوب و فضاهایی مانند آنچه در ورزشگاه المپیکو و سن‌سیرو می‌بینیم، بازیکنان همچنان می‌خواهند به اینجا بیایند و در ایتالیا بازی کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا