تهران

جزئیات طرح شهید سلیمانی در پاکدشت/ واکسیناسیون ۹۰ درصد انجام شده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پاکدشت، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی ۱۶ تیم در طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: وظیفه اصلی این تیم‌ها رهگیری افراد ناقلی است که هیچ علائمی ندارند.

وی در ادامه افزود: این ۱۶ تیم متشکل از ۳۲ نفر بسیجی و ۱۶ نفر از بخش سلامت بوده که ۲۲۹۸۰ نفر را از ارتباط با ۶۶۵۶ تست مثبتی مراجعه شده به مراکز منتخب رهگیری کردند.

یوسفی جمارانی با اشاره به انجام ۳۴۱۹۷ تست سریع بیان‌ داشت: از این آمار ۴۹۲۸ نفر مثبت بوده و با توجه به اینکه این افراد دارای هیچ علایمی نبودند می توانستند بیماری را در سطح شهر گسترش دهند.

فرماندار پاکدشت در همین رابطه ادامه داد: چهار تیم مراقبت در منزل فعالیت خود را از ابتدای طرح آغاز کرده که تاکنون ۳۵۳ مورد مراقبت در منزل انجام و همچنین ۳۳مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز در سطح شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی روند بیماری در سطح شهرستان پاکدشت را کاهشی دانست و خاطرنشان کرد: تاکنون بستری افراد مبتلا ۳۰ درصد و فوتی‌های ناشی از کرونا ۷۷ درصد نسب به هفته قبل کاهش پیداکرده است.

یوسفی جمارانی درباره آمار واکسیناسیون یادآور شد: در شهرستان پاکدشت واکسیناسیون ۹۰ درصد واجدین شرایط بالای ۱۲ سال انجام شده که میانگین کشوری ۷۰ درصد بوده و همچنین در سطح ملی ۸۰ درصد فوتی‌ها واکسن دریافت نکرده بودند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا