تهران

منصوری: شهرقدس نیازمند کار جهشی و تحول یافته است/ فرمانداری قدس: دفترم بر روی مردم باز است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شهرقدس، محسن منصوری استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قدس در شب گذشته که در مصلی شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداری باید مردمی باشد و اینکه برگزاری مراسم در مصلی برگزار شده به دلیل اینست که توان خود را به توان مردم متصل کنیم و به ظرفیت عظیم مردم حساب ویژه ای کرده ایم و برگزاری این مراسم در هفته بسیج جهت توسل به روح امام راحل(ره) و شهدا و ترویج فرهنگ مردم داری در ادارات و دستگاه ها است.

وی گفت: شهرستان قدس نیازمند کار جهشی، تحول یافته و فوق العاده است و در کنار کارهای انجام شده، مشکلات بسیاری وجود دارد که با استفاده از ظرفیت های نظام و عزم و اراده مردم می توان کاستی ها را کاهش داد.

استاندار تهران بیان کرد: در کنار اهمیت پروژه‌های عمرانی، اولویت بر اجتماعی اداره کردن کشور با استفاده از ظرفیت گروه های مردمی مبتنی بر ظرفیت حزب اللهی ها و انقلابی‌ها است و در شهرستان قدس باید جریان مومن انقلابی نفس بکشد و فضای تنفس جدید و هم افزایی جدید بین مجموعه های انقلابی ایجاد شود.

منصوری عنوان کرد: یکی از شروط انتخاب فرمانداران طی دوره خدمت می بایست با نگاه علمی مسائل را برطرف ساخت و مسوولان مراقب باشند که از قطار خدمت به مردم عقب نمانند.

وی تصریح کرد: انتخاب سرپرست فرمانداری قدس با دقت نظر و وسواس انجام شد و مسئولیت این انتخاب را می پذیرم.

 

برای بنده بنر نزنید

وحید گلی کانی، سرپرست فرمانداری قدس با تاکید بر اینکه مردم عائله ما هستند بیان کرد: اگر کسی تقسیمات سیاسی در شهرستان قدس را با تهران تشخیص ندهد اینگونه تداعی می کند که قدس نیز یکی از مناطق تهران است اما از تهران که فاصله می گیریم امکانات و زیرساخت های این شهرستان قابل مقایسه با تهران نیست و اگر پیوست به تهران هستیم باید امکانات نیز مانند تهران باشد.

وی افزود: در دفتر کاری بر روی همه باز بوده و خط کشی برای جداسازی مردم ندارم و وظیفه بنده رسیدگی به امورات مردم است، مدیری که در خارج از شهر زندگی می کند قطعا از وضعیت شهرقدس مطلع نخواهد بود.

گلی کانی بیان کرد: برای بنده هیچ بنری در سطح شهرستان نزنید و کسی که نوکری مردم را می خواهد انجام دهد نیازی به نصب بنر ندارد و برای کار کردن و خدمت کردن به مردم آمده ایم.

به گزارش برگزیده های ایران، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قدس با حضور استاندار تهران، مدیران استانداری قم و خادمین حرم حضرت معصومه(س)، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان قدس، خانواده معظم شهدا و جانبازان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ برگزار شد و از زحمات لیلا واثقی طی مدت ۲ سال قدردانی و وحید گلی کانی به عنوان سرپرست فرمانداری قدس معرفی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا