سیاسی

بیانیه مجمع نمایندگان فارس درباره حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)

بیانیه مجمع نمایندگان فارس درباره حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی پیش از قرائت بیانیه مجمع نمایندگان استان فارس در رابطه با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: نمایندگان بیانیه‌ای را در اعلام انزجار و تنفر از اقدامات شیطانی تفاله‌های نظام استکبار و دست آموختگان انگلیس مکار و صهیونیسم جهانی که جمعی از مردم عزیزمان را به خاک و خون کشیدند تهیه کردند، اگرچه این بیانیه را مجمع نمایندگان استان فارس تنظیم کرده اند اما در حقیقت حرف دل همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

قالیباف: دستگاه قضا مرتکبان و مسببان حمله تروریستی را با قید فوریت مجازات کند
متن بیانیه توسط محسن دهنوی دیگر عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که به شرح ذیل است:

دیگر بار حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت بارگاه منور حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه ناشی از افکار پلید ناایمن سازی مکان های مقدس بود. مجمع نمایندگان استان فارس ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه و طلب شفای عاجل برای مجروحین به روح خادم شهید عروج یافته درود می فرستد و برخورد قاطعانه مسئولان ذیربط با مسببین این اقدام غیرانسانی را از مسئولان مربوطه انتظار دارد.

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته طی حمله مسلحانه یک تروریست به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ، یک نفر به شهادت رسیده و ۷ نفر نیز مجروح شدند. فرد تروریست دستگیر شده و در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار دارد.

انتهای‌پیام/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا