اردبیل

موسسه فرهنگی قرآن و عترت باغ رضوان در مشگین شهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر صبح امروز در آیین افتتاحیه موسسه قرآن و عترت باغ رضوان در مشگین‌شهر اظهار کرد: افتتاح این موسسه در جهت تبیین آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی، حفظ و انس با قرآن به معنی واقعی کلمه و خصوصا در جهت تبیین سبک زندگی قرآنی در جامعه است.

وی  با اشاره به جایگاه با عظمت قرآن و سبک زندگی اسلامی، افزود: نه تنها در این شهر بلکه در شهرهای دیگر شاهد برخی ناهنجاری‌هایی همچون طلاق هستیم که دلیل همه این ناهنجاری‌ها فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و قرآنی  است، در حالی که اگر به قرآن توجه کنیم، یک سبک زندگی سعادتمندانه را به ما عرضه می‌کند و زندگی ما را خیلی پر خیر و برکت خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: قرآن راه روشنی است که گمراهی ندارد هر چه هست هدایت، روشنگری، سعادت و عاقبت بخیری است و بهترین زیبایی است.

گفتنی است؛ این موسسه در دوره‌های مختلف حفظ موضوعی، روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ کل از سن نونهالی و دیگر سنین و همچنین در زمینه تفسیر قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و نیز احکام و معارف اسلامی فعالیت خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از فاطمه آبی، مدیر این موسسه به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های قرآنی وی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا