اخبار ورزشی

انتقاد توخل از نحوه برگزاری مسابقات در انگلیس؛ نگران سلامتی بازیکنان هستیم

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی مقابل استون ویلا به برتری ۳ بر یک رسید و توانست به همراه لیورپول و منچسترسیتی به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

تیم چلسی که در ابتدای فصل مدعی اصلی قهرمانی در انگلیس بود، در هفته‌های گذشته به دلیل کرونایی‌های زیاد و مصدومیت‌های شدید امتیازهای مهمی را از دست داد و صدر را به سیتیزن‌ها تقدیم کرد.

توخل پس از این برد سخت مقابل استون ویلا نیز در این خصوص صحبت کرد و گفت:  لوکاکو در نیمه دوم به زمین آمد و نمایش خیلی خوبی داشت. اصلا ساده نیست که شما پس از یک مصدومیت طولانی مدت بتوانید با کیفیت بالا به میادین برگردید. آن هم با بدنی که لوکاکو داشت و کرونا حالش را خیلی بد کرده بود. با این حال لوکاکو بسیار خوب بازگشت و توانست گل خوبی نیز به ثمر رساند.

وی ادامه داد: وقتی شما لیست بازی را می‌بینید با خود می گویید این ۱۸ نفر ، بازیکنان چلسی هستند و پس این تیم مشکلی ندارد ولی جزئیاتی در این نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد. ما به شدت درگیر سلامتی بازیکنانمان هستیم و ریسک بزرگی می‌کنیم.

توماس توخل اظهار داشت: مثلا کلوم هادسون اودوی که از کرونا بازگشته بود، مجبور شد ۹۰ دقیقه در بازی حضور داشته باشد و این بسیار خطرناک است. من در این هفته‌ها خیلی نگران بازیکنانم هستم. نگران سلامتی و امنیت بازیکنانم و بسیار خواستار رسیدگی به این موضوع هستم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا