اخبار ورزشی

بیانیه جدید باشگاه گل‌گهر با کنایه به مدیران پرسپولیس و داور بازی

بیانیه جدید باشگاه گل‌گهر با کنایه به مدیران پرسپولیس و داور بازی

کانال رسمی باشگاه گل‌گهر سیرجان نوشت: مهر تایید کارشناسان برنامه فوتبال برتر بر فاجعه داوری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر و چند جمله خطاب به تیم داوری، کمیته داوران و برخی مسوولان باشگاه پرسپولیس….

حالا که همگان دیدند که باز هم در ورزشگاه آزادی، حق گل‌گهر را زیرپا گذاشتند، کاش تیم ضعیف داوری به خود جرات می‌داد و حداقل از مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر عذرخواهی می‌کردند.

این‌که کمک‌داور مسابقه در گفت‌وگو با رسانه‌ها هم‌چنان مدعی است که تشخیص این صحنه که گل شده یا نه، دشوار است و حاضر به پذیرش اشتباه و عذرخواهی نیست، از آن دست اتفاقاتی است که فقط در فوتبال ایران می‌افتد.

به اذعان بسیاری از کارشناسان برخی اشتباهات داوری دیگر ربطی به VAR ندارد. سطح پایین دانش برخی داوران و کمک داوران فوتبال ایران، باعث شده تا حس عدالت و رقابت سالم در فوتبال ایران از بین برود.

مضاف بر اینکه بسیاری از داوران ایرانی از جسارت کامل برای قضاوت مسابقات تیم‌های پرطرفدار برخوردار نیستند و جای این سؤال جدی وجود دارد که اگر چنین صحنه‌ای در سمت مقابل و برای پرسپولیس به‌وجود می‌آمد باز هم تیم داوری به همین راحتی از این صحنه عبور می‌کردند. کمیته داوران چه زمانی می‌خواهد برای این وضع نابسامان، فکری بیاندیشید.

سناریوی تضییع حق گل‌گهر در ورزشگاه آزادی و در مقابل تیم‌های پرطرفدار پایتخت، این‌قدر تکراری شده که گمان نمی‌کنیم بیان چندباره آن، دردی را دوا کند. اما ای کاش برخی از مسوولان باشگاه پرسپولیس مثل خیلی از هواداران با شرف و پیشکسوتان محترم این تیم، در توجیه موضوعی که مثل روز روشن است، فرافکنی نمی‌کردند.

حالا که مشخص شده گل تیم فوتبال گل‌گهر سالم بوده و صحنه مورد ادعای پرسپولیس هم پنالتی نبوده، کاش به قول خودشان سر سوزنی حرفه‌ای باشند و این‌قدر برای کسب شهرت و خوشایند هواداران، روز روشن را انکار نکنند. آب این فوتبال به اندازه کافی برای ماهی گرفتن شما گل‌آلود است، بیشتر به خود زحمت ندهید.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا