کرمان

رفع مشکل برخی جایگاه‌های سوخت در کرمان/آغاز سوخت‌گیری به صورت آزاد+فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، بر اساس گزارش میدانی خبرنگاران فارس از پیش از ظهر امروز توزیع سوخت در جایگاه‌های استان مانند سایر نقاط کشور دچار اختلال شد و صف‌های خودروها نیز در برخی جایگاه‌ها تشکیل و برخی از جایگاه‌داران نیز اقدام به بستن ورودی جایگاه کردند.

به گفته برخی جایگاه‌داران، صفحه‌ای که کارت سوخت را می‌خواند عمل نمی‌کرد، بنابراین امکان توزیع سوخت آزاد و سهمیه‌ای وجود نداشت.

در همین ارتباط فرماندار کرمان در گفت‌وگو تلفنی که حدود ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه با خبرنگار فارس در کرمان انجام داد از تلاش همکاران برای دستی کردن پمپ‌های بنزین در کرمان برای عرضه بنزین به صورت آزاد به مردم خبر داد.

 

 

علی بابایی اظهار داشت: مشکل اخلال در سیستم سوخت به صورت کشوری بوده و در حال حاضر در شهر کرمان چند تا از جایگاه‌های سوخت توسط نیروها دستی می‌شود که در جاده سیدی و بلوار عباسپور به صورت آزاد امکان توزیع سوخت فراهم شده و در پمپ بنزین جاده تهران و برندهایی که می‌شود دستی شود همکاران در حال تلاش هستند که بتوانند مردم بنزین به صورت آزاد بتوانند سوخت خود را تهیه کنند.

همچنین بنا به اعلام خبرنگار فارس در رفسنجان نیز تیم فنی مستقر در جایگاه سوخت شهید محمدی‌ جاده رفسنجان – یزد نیز در حال رفع مشکل برای سوخت گیری با کارت آزاد بودند و دریجانی رئیس شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی رفسنجان گفت: مشکل در حال رفع‌شدن است و به مرور سایر جایگاه‌ها فعال می‌شود.

در حال حاضر حاضر نیز بر اساس گزارش‌های میدانی خبرنگار فارس سوخت در جایگاه‌هایی که توسط نیروهای فنی به حالت دستی تغییر یافته‌اند در حال توزیع است و مردم می‌توانند سوخت آزاد را دریافت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا