سمنان

از نخستین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی بلندمرتبه در استان سمنان رونمایی شد

از نخستین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی بلندمرتبه در استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان در این آیین که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شهردار سمنان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان نیز حضور داشتند، از نخستین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان پیشرفته هیدرولیکی بلندمرتبه استان رونمایی شد.

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در این مراسم با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) با تشریح ویژگی‌های فنی این خودرو آتش‌نشانی، از برنامه‌ریزی برای توسعه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خبر داد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، به دستاوردهای دور اول سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری و انسجام مسئولان شاهد توسعه بخش‌های مختلف شهرداری سمنان هستیم که تحویل این خودروی آتش‌نشانی یکی از این اقدامات است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خدمت به مردم باید هدف اصلی تمام مسئولان استان و شهرستان باشد افزود: از همه عزیزان خواهش میکنیم اختلاف سلیقه‌ها و کدورت‌های احتمالی را در مسیر خدمت به مردم هزینه نکنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رضایت خداوند و خدمت به مردم خواسته خدا و رهبری از مسئولان است گفت: بسیاری از کدورت‌ها را می‌توان برای حل مشکلات و مسائل مردم کنار گذاشت و مسائل شهری را با وحدت و همدلی پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به طراحی دشمن برای ایجاد شکاف در میان مردم و مسئولان تصریح کرد: مردم عزیز کشورمان در التهابات اخیر مدارس، توطئه دشمنان را با هوشیاری خنثی کردند لذا مسئولان نیز باید برای ناامیدسازی دشمنان هوشمندانه عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جلوه عمومی شهر سمنان باید دینی، مدرن و به روز باشد گفت: امروز اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان در معرض دید عموم مردم و شهروندان قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت این روز مبارک، خداوند متعال به مسئولان دستگاه‌های مختلف برای خدمت بی‌منت به مردم توفیق بیش از پیش عنایت فرماید.

از نخستین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی بلندمرتبه در استان سمنان رونمایی شد

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا