یزد

هوشمندسازی فرآیند حمل و نقل کالا در استان یزد

هوشمندسازی فرآیند حمل و نقل کالا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از یزد، محمد رستگاری، رانندگان را از ارکان اصلی فرآیند حمل و نقل در استان یزد دانست و گفت: رانندگان استان یزد از فهیم‌ترین رانندگان در سطح کشور هستند.

وی فعالیت رانندگان در استان را بدون کوچکترین دغدغه و چالش توصیف کرد و افزود: تلاش ما احصا و پیگیری به موقع مشکلات رانندگان است. همین امر سبب شد تا برای صنوف رانندگان کوچکترین چالش و دغدغه‌ای ایجاد نشود و این در حالی است که این چالش‌ها در اغلب نقاط کشور جدی بود.

رستگاری با بیان اینکه فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در حوزه حمل و نقل با مشارکت صنوف حمل و نقل فعال در استان انجام شد، ادامه داد: این اداره کل به طور عمده بحث نظارت، کنترل و سیاستگذاری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد برای الکترونیکی کردن فرآیند حمل و نقل کالا اظهار داشت: این مهم به عنوان یک راهبرد اساسی و ساختاری در حوزه حمل و نقل در حال پیگیری است و امیدواریم با مشارکت انجمن رانندگان و شرکت‌ها، به زودی شاهد الکترونیک شدن فرآیند حمل و نقل کالا در استان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: تاکنون نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده، اما زمان‌بر است و تلاش شده با تبیین و اقناع ذینفعلان درگیر در این حوزه، زیرساخت‌های هوشمندسازی حمل و نقل کالا را فراهم کنیم.

رستگاری افزود: در این راستا به تفاهم میان اداره کل و شرکت‌های حمل و نقل رسیدیم، اما از این مرحله به بعد، کار خارج از حوزه حمل و نقل پیگیری می‌شود و اکنون وارد حوزه‌های تولیدی شده ایم.

وی گفت: جلسات متعددی با حضور معاون استاندار و مجموعه‌های تولیدی و صاحبان کالا انجام شده و امیدواریم بتوانیم این سیاست کلان و ساختاری را با کمک استاندار به اجرا برسانیم.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا