فرهنگ و هنر

نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود

نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود

– اخبار فرهنگی –

محمد یقینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار گفت: نهمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی «ایران‌نوشت» از ۱۹ شهریور تا ۲ مهر با  مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که نمایشگاه امسال با بیش از ۱۰۰ تولیدکننده برگزار می‌شود که به صورت ویژه حضور دارند و ۱۰۰ تولیدکننده هم به صورت عرضه محصول حضور دارند، تنوع محصولات از کیف و کوله تا دفتر، خودکار، مداد و سایر نوشت‌افزارهای دانش آموزی را شامل می‌شود.  

اجرای سند راهبردی نوشت‌افزار در انتظار تشکیل کارگروه ملی سیاست‌گذاری

یقینی از برگزاری همزمان نمایشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی، در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد، تبریز و اهواز همزمان با نهمین دوره نمایشگاه در تهران خبر داد و گفت:‌ هدف اصلی نمایشگاه ایران نوشت  معرفی محصولات ایرانی و ذائقه سازی  نسبت به جریان نوشت افزار ایرانی است، در درجه اول مخاطبان خانواده‌ها هستند و در درجه دوم دستگاه‌های حاکمیتی  و نخبگان فرهنگی. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه در کانون پرورش فکری نیز گفت:‌ با وجود اینکه ما دغدغه فضا و مکان را داریم،‌ اما چون کانون در بین مردم جا افتاده و هر ساله شاهد حضور پرشور مخاطبان هستیم،‌ امسال نیز نمایشگاه را در کانون پرورش فکری برگزار خواهیم کرد.   

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا