تهران

۱۲۰ عنوان برنامه هفته بسیج در قرچک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج امسال برای ما بسیار با ارزش و با اهمیت است، هفته بسیج با شعار(بسیج پایه تن مردم است) شروع می شود، بسیج از بطن مردم است و در همه مباحث اجتماعی و سیاسی حضور فعال داشته است.

وی با بیان اینکه نیروهای مردمی بسیج در همه صحنه های سخت و دشوار نظام حضور داشتند، گفت: در هفته بسیج ۱۲۰ برنامه متنوع در شهرستان برگزار می شود که عمده ترین برنامه در پایگاه ها و محلات با محوریت مردم برگزار می شود و چندین برنامه های شهرستانی نیز با محوریت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک افرود: بسیج در حوزه ویروس کرونا در کنار کادر درمان کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشت که برای این مجموعه با اهمیت است و از افراد جهادگر که در کنار کادر درمان بودند تجلیل خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: در دوران کرونا بسیج در عرصه یاری به نیازمندان پیش قدم بود و بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی در ۵ مرحله به نیازمندان کمک انجام گرفت و در این خصوص سایتی در راستای یاری و نیازمندان نیز طراحی شد تا خیرین نیک اندیش از کمکی که می کنند اطلاع داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به همت گروه های جهادی شهرستان ۴ خانه ساخته و تحویل نیازمندان داده شد و ۷ خانه نیز تعمیر و تجهیز شده و به زودی نیز ۲ خانه تکمیل شده و تحویل داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه قرچک گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵ یادواره شهدا با عنوان شهدا آبروی محله در هفته بسیج برای ترویج فرهنگ ایثار شهادت برگزار می شود.

سلطانی تاکید کرد: در هفته بسیج بحث آزادسازی زندانیان نیازمندی که بخاطر مشکلات مالی در زندان هستند تعدادی آزاد خواهد شد و برنامه ریزی های کلی آن در حال انجام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های بسیج برگزاری کنکورهای آزمایشی بود که دانش آموزان کم برخوردار بخاطر مشکلات مالی نمی توانستند در کلاس های کنکور حضور پیدا کند در این آزمونها شرکت کنند تا هزینه کمتر متحمل شود.

فرمانده سپاه قرچک در پایان گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هر جا که مردم در وسط میدان بود بسیار موفق بودیم و هر جا که مردم به کار گرفته نشد شکست خوردیم و بسیج نیز از بدنه مردم تشکیل شده که در ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا