اجتماعی

جزئیات تمهیدات ترافیکی در روز جشن عفاف و حجاب

جزئیات تمهیدات ترافیکی در روز جشن عفاف و حجاب

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمدحسین حمیدی اظهار کرد: برگزاری مراسم عفاف و حجاب در بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۱-۰۴-۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰ در میدان آئینی امام حسین(ع) برگزار خواهد شد. بر این اساس با توجه به احتمال حضور خیل عظیم مراجعه‌کنندگان در محل برگزاری مراسم و تسری آن به سایر معابر پیرامونی، اتخاذ تدابیر و تمهیدات ترافیکی مناسب و روان‌سازی ترافیک در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ است. 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره محدودیت‌های توقف و تردد این مراسم گفت: 

از میدان امام حسین(ع) تا میدان فردوسی در هر دو مسیر اجازه توقف داده نخواهد شد و همچنین طول خیابان دماوند از میدان امام حسین(ع) تا تقاطع آیت محدودیت توقف خواهیم داشت.

طول خیابان ۱۷ شهریور از میدان شهداء تا میدان امام حسین(ع) و طول خیابان پیروزی از میدان شهداء تا تقاطع خیابان شکوفه محل‌های محدودیت توقف خواهد بود. 

وی همچنین در خصوص محل‌های توقف اتوبوس‌های شرکت واحد اظهار کرد:
اتوبوس‌هایی که از قسمت‌های مختلف سطح شهر به محل برگزاری مراسم اعزام می‌شوند، در این مسیرها اجازه توقف خواهند داشت:
۱- طول خیابان دماوند در هر دو مسیر از تقاطع خیابان آیت تا میدان امام حسین(ع)
۲- طول خیابان پیروزی از میدان شهداء در هر دو مسیر تا تقاطع شکوفه
۳- طول خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از میدان شهداء 

همچنین با توجه به بعد مسافت بین محل‌های توقف اتوبوس‌ها در طول خیابان دماوند تا میدان امام حسین(ع) ۷۰ دستگاه تاکسی‌ون جهت جابجایی شهروندان تا میدان امام حسین(ع) و برگزاری مراسم پیش‌بینی شده است. 

وی به محدودیت‌های تردد نیز اشاره داشت و افزود: در وحله ی اول هیچ محدودیت تردد نخواهیم داشت و در صورت نیاز و ضرورت از میدان امام حسین(ع) در طول خیابان ۱۷ شهریور تا تقاطع شهباز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

سردار حمیدی به شهروندان گرامی که قصد شرکت در این مراسم را دارند توصیه داشت که از حمل و نقل عمومی با توجه به وجود دو ایستگاه مترو در نزدیکی میدان امام حسین(ع) از مترو استفاده کرده و همچنین رانندگان گرامی نیز در زمان برگزاری مراسم از محورهای جانبی استفاده کنند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا