سمنان

«آب» مهم‌ترین خواسته مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران مستقر در فرودگاه سمنان اظهار کرد: طرح‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار استان سمنان در سفر رئیس‌جمهور به این استان بررسی و ارائه می‌شود و امیدواریم مردم به‌خوبی از مواهب آن برخوردار شوند.

او گفت: مهم‌ترین دغدغه مردم استان سمنان، آب است که رئیس‌جمهور نیز اخیراً در جلسه هیأت دولت به آن اشاره داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان از شاهرود تا دامغان و از گرمسار تا سمنان با مسأله کم‌آبی و خشک‌سالی دست به گریبان است، گفت: امروز مسأله آب شرب، کشاورزی و صنعتی در سراسر استان سمنان وجود دارد و این مشکل فقط مختص مرکز این استان نیست.

مطیعی همچنین با اشاره به علاقه مردم برای دیدارهای عمومی با رئیس‌جمهور و تماس‌های مکرری که در این زمینه با دفتر امام جمعه سمنان برقرار شده است، بیان کرد: به مردم گفته شد که به جهت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، هم‌اکنون امکان برگزاری دیدارهای مردمی رئیس‌جمهور فراهم نیست و در سفرهای آینده در خدمت آنها نیز خواهیم بود.

او با بیان اینکه امام جمعه حلقه واسط بین مردم و مسؤولان و ریاست جمهوری است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی، مردمی بودن و سفرهای مکرر او به استان‌های مختلف کشور است که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور آرامش ندارد و برای خدمتگزاری به مردم شب و روز نمی‌شناسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز و تبریک مناسبت‌های این روز و همچنین با اشاره به سالروز سفر آبان ماه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم قدوم رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان با کارشناسی طرح‌ها و برنامه‌ها و پیگیری‌هایی که بعد از سفر انجام می‌شود، برای مردم استان مبارک باشد و برکات آن شامل حال مردم شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا