قزوین

تایید صلاحیت ۷۵درصدی کاندیداهای انتخاباتی مجلس در قزوین

تایید صلاحیت ۷۵درصدی کاندیداهای انتخاباتی مجلس در قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ عباس کاظمی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ۳۴۹ثبت نام قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان، ۹نفر انصراف و ۳۸نفر هم اعتراضی به عدم تایید و عدم احراز در مرحله بررسی صلاحیت در هیئت اجرایی نداشتند.

وی افزود: به همین دلیل ۳٠۲نفر توسط هیئت نظارت مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد در حوزه قزوین، البرز و آبیک، از بین ۱۹۳ نفر، ۱۵۲ نفر تایید و ۴۱ عدم تایید شده اند.

کاظمی گفت: در حوزه بوئین زهرا و آوج ۷۲ نفر مورد بررسی قرار گفته است که از این تعداد ۵۲ نفر تایید و ۲٠ نفر عدم تایید شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: در حوزه تاکستان ۳۷ نفر مورد بررسی قرار گرفته است که ۲۲ نفر تایید و ۱۵ نفر عدم تایید شده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع از ۳٠۲ نفری که صلاحیت آنها توسط هییئت نظارت بررسی شده است، ۲۲۶ نفر تایید و ۷۶ عدم تایید شده اند، اظهار داشت: در مجموع استان قزوین ۷۵ درصد کاندیداها از سوی هیئت نظارت تایید شده اند.

کاظمی خاطر نشان کرد: امروز و دیروز فرمانداران عدم احراز و تایید را اعلام کرده اند و کاندیداها سه روز فرصت اعتراض الکترونیکی به شورای نگهبان دارند و ۳٠ روز هم فرصت برای بررسی اعتراضات وجود دارد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا