گلستان

دشمن به دنبال مدیریت طیف جوان است/ باید نسل‌مان را در مقابل تدابیر دشمنان بیمه کنیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، معصومه حکیمیان صبح امروز در همایش فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان گلستان با محوریت  «الگوی سوم زن» در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، با بیان اینکه باید حواسمان را جمع کنیم تا دشمنان قسم‌خورده ایران نتوانند نسل جوان ما را مدیریت کنند، اظهار کرد: جهان با دو بحران «معنویت» و «مدیریت» مواجه است که متاسفانه دشمن با تفکر شیطانی درصدد مدیریت کردن نسل جوان ماست.

وی تصریح کرد: یک کنشگر فرهنگی باید بداند جهان امروز با دو بحران «معنویت» و «مدیریت» مواجه است بحران معنویت یعنی جامعه بشری در هر جای دنیا و با هر دین و آیین به وضعیتی دچار شود که دیگر در آن جامعه اعمال زشت، کار بد برای مردم جلوه نمی‌کند و این یک زنگ خطر جدی است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور ابراز کرد: بحران مدیریت یعنی در جامعه جهانی به تعداد کمتر از انگشتان دست گوشه‌ای بنشینند و تلاش کنند و با تفکر و ذائقه شیطانی خودشان تمام زندگی مردم را مدیریت کنند که متاسفانه جهان با این دو معضل مواجه شده است.

حکیمیان با بیان اینکه دشمن به دنبال مدیریت طیف جوان است، خاطرنشان کرد: شبکه‌های معاند و بی‌بی‌سی تلاش می‌کنند که  با تفکر شیطانی مردم را مدیریت کنند شما به عنوان یک کنشگر فرهنگی باید این بصیرت را به جامعه هدفتان بدهید تا حواسشان را جمع کنند تا دشمن نتواند آنها را مدیریت کنند و تفکرشان را دست هر کس و ناکسی ندهند.

وی با بیان اینکه تکریم والدین باعث افزایش برکت در زندگی مردم است، افزود: متاسفانه تکریم والدین در جامعه کمرنگ شده و بدی جای خودش را به خوبی داده است همچنین ارتباط با نامحرم در حال عادی‌سازی است دشمنان در جنگ فرهنگی و اعتقادی وارد شده و طیف جوان ما را نشانه گرفته است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: متاسفانه روزی مردم از خوردن مال مردم، تصرف بیت‌المال، اخلاص، گرانفروشی و حرام‌خواری می‌ترسیدند اما امروزه آن را یک نوع زرنگی می‌پندارند که این تفکر بسیار خطرناک است.

حکیمیان اظهار کرد: اگر بخواهیم استقلال، آزادی و اقتدار شما حفظ شود باید سلامت جسم، سلامت روان و سلامت اخلاق مردم را حفظ کنیم دشمنان در جنگ فرهنگی و اعتقادی ورود کردند و نسل جوان ما را نشانه گرفتند.

* دشمن، حریم حیا و عفت بانوان ما را نشانه گرفته است/ متاسفانه در جامعه امروز ما جای خوبی و بدی عوض شده است باید با تکلیف معلوم جلو برویم

وی با بیان اینکه دشمن، حریم حیا و عفت بانوان ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: وقتی عفت و حیای زن شکسته شد متاسفانه به جای آنکه او را سرزنش کنیم می‌گوییم طرف باکلاس و امروزی است متاسفانه در جامعه امروز ما جای خوبی و بدی عوض شده است باید با تکلیف معلوم جلو برویم.

وی افزود: جنگ نرم دارای یک سبقه طولانی است زمانی که خداوند انسان را آفرید و بر همه فرمان سجده داد تنها شیطان تمرد کرد و قسم خورد و گفت خداوندا به عزتت قسم تمام نسل آدم را به گمراهی می‌کشانم به جز مخلصین، باید از این دشمن قسم خورده ترسید.
انتهای پیام/۸۳۰۱۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا