اردبیل

احتمال بارش پراکنده باران و برف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سیاوش محمدی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد پایداری جو در غالب مناطق استان تا روزهای پایانی هفته جاری تداوم خواهد یافت و بر این اساس آسمان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در نواحی مرکزی و جنوبی استان جهت جریانات جوی در اکثر اوقات جنوبی خواهد بود که طی روزهای یکشنبه (۱۴ آذر) و نیز چهارشنبه (۱۷ آذر) این جریانات تشدید شده و موجب وزش باد گاهی نسبتاً شدید خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: روز دوشنبه با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو بر میزان پوشش ابر افزوده شده و در مناطقی از جنوب استان بارش پراکنده و خفیف باران و برف محتمل خواهد بود.

وی تصریح کرد: تا روز یکشنبه از نظر دمایی شاهد روندی افزایشی خواهیم بود اما از دوشنبه تا چهارشنبه تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای در طول روز انتظار نمی‌رود.

محمدی گفت: دمای شبانه و صبحگاهی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بالاتر از صفر درجه سلسیوس خواهد بود که فرصت مناسبی برای انجام عملیات های عمرانی در نواحی مرکزی و جنوبی استان فراهم می آورد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا