سمنان

” قتل ” پایان تلخ یک دورهمی دوستانه / قاتل جوان در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد

” قتل ” پایان تلخ یک دورهمی دوستانه / قاتل جوان در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،سرهنگ ” جلیل موقوفه ئی ” در گفت گویی، گفت : طی یک دورهمی دوستانه ۹ جوان در یک باغ واقع در یکی از مناطق تفریحی شهر مجن از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود . ۲ جوان به دلیل شوخی با یکدیگر درگیر می شوند

وی افزود : جوان ۲۱ ساله با استفاده از چاقویی که همراه داشت با وارد کردن ضرباتی به قفسه سینه فرد ۳۶ ساله ، وی را داخل خودروی پارک شده داخل باغ رها می کند و از محل متواری می شود.

سرهنگ موقوفه ئی با بیان اینکه مضروب توسط سایر دوستانش به یکی از مراکز درمانی منتقل می شود ، ادامه داد : مرد ۳۶ ساله به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند و پلیس بلافاصله وارد عمل می شود و ماموران انتظامی شهرستان شاهرود ، در کمتر از ۲ ساعت ، قاتل جوان را در حالی که صندلی عقب یک دستگاه پراید مخفی و قصد متواری شدن داشت، در تور ایست و بازرسی شناسایی و دستگیر می کنند .

این مقام ارشد انتظامی استان از انتقال متهم به مقر انتظامی سخن گفت و ابراز داشت : سرانجام قاتل به قتل دوست خود در درگیری لفظی با وی اعتراف و با قرار وثیقه روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان یک شوخی نابجا و یک لحظه خشم بدون تفکر را عامل یک قتل برشمرد و تاکید کرد : مهارت های رفتاری و گفتاری یکی از مهمترین اصولی است که می تواند در سلامت فرد و جامعه تأثیر مستقیم داشته و از وقوع اتفاقات تلخ پیشگیری کند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا