مرکزی

«پایبندی به آرمان‌های شهدا» جامعه را از تهدیدات دشمنان نجات می‌دهد/ انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های جدید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده های معظم شهدای اراکی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی با تأسی به مکتب حسینی(ع) مسیر را به‌درستی شناختند و با عزم و  اراده الهی در این مسیر گام برداشتند و لذا عظمت شهدا که با عشق، علم و آگاهی در مسیر الهی گام برداشتند امروز برای نسل جوان گفتنی است.

وی گفت: امام خمینی(ره) قافله‌سالار مسیر شهدا و پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت بود که با تشکیل انقلاب اسلامی ارزش‌های دینی را در جهان بشریت احیا کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدا با ایثار و مجاهدت در میدان‌های نبرد با شهادت خود بزرگترین پیروزی را به دست آوردند و خانواده معظم شهدا به عنوان وارثان شهدا مسیر آنها را باقوت ادامه دادند.

طیبی‌فر با بیان اینکه جمله حکیمانه شهدا شمع محفل بشریت هستند امروز نیاز به تبیین بیشتر دارد چراکه شهدا راه را برای همه آزادی خواهان و آزادمردان نشان دادند که اگر می‌خواهید عزتمند و سربلند باشید باید در این مسیر گام بردارید و شهدا مسیر تکامل و سربلندی را به ملت ایران نشان دادند، گفت: خانواده معظم شهدا در طول انقلاب اسلامی با صبر و بصیرتی که از خود نشان دادند همواره مسیر شهدا را به ملت ایران نشان دادند و لذا خانواده معظم شهدا سرمایه‌های انقلاب و ملت هستند و مردم به وجود چنین خانواده‌هایی افتخار می‌کنند.

به گفته وی عده‌ای به دنبال جدا کردن سرمایه‌های انقلاب از مردم بودند و در طول ۴۲ سال گذشته از طریق روش‌های مختلف اهداف شیطانی خود را دنبال می‌کردند که اولاً بصیرت خانواده معظم شهدا و دوما عشق و ارادت ملت ایران به شهدا مانع تحقق اهداف دشمنان شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حذف نام مبارک شهدا از کوچه‌ها و خیابان‌ها در راستای اهداف دشمنان بود که عظمت شهدا مانع تحقق اهداف شیطانی دشمنان شد و البته ایستادگی خانواده معظم شهدا بسیار اثرگذار بود و این درس بزرگی دارد که کسانی که بخواهند در مسیر شهدا مانع‌گذاری کنند قطعاً با اراده جمعی ملت ایران مواجه خواهند شد.

طیبی‌فر اظهار کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های جدید و آینده یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است که همه باید در این راستا برنامه داشته باشند.

وی بیان داشت: ادامه مسیر شهدا و پایبندی به آرمان‌های شهدا جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات خواهد داد و تضمین‌کننده پیشرفت و سعادت ملت است و ملتی که شهادت دارد شکست نخواهد خورد و عاقبت بخیری همواره برای ادامه‌دهندگان راه شهدا است.

 

در پایان این دیدارها حجت الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده معظم شهید والامقام محمد تقی حیدری و خانواده معظم شهیدان محسن جودکی و ابوالفصل جودکی با اهدای لوحی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا