خوزستان

جزییات جلسه هیئت دولت جهت رفع محرومیت در شهرستان اندیکا/ اتفاقات خوبی برای اندیکا رقم خواهد خورد

حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان اندیکا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با آخرین پیگیری‌های صورت گرفته جهت رفع مشکلات زلزله‌زدگان اندیکا و حضور در جلسه هئیت دولت اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اولین بار بوده که در تاریخ بعد از انقلاب، چنین جلسه‌ای بدین شکل و در چنین سطحی آن هم برای منطقه‌ی محرومی مانند شهرستان اندیکا برگزار شود.

وی افزود: این جلسه فوق‌العاده مهم و موثر بود و خروجی بسیار بالایی داشت؛ همچنین مسائل و مطالبی که در سفر آیت‌الله رئیسی به اندیکا مطرح کردیم و آقای مخبر به صورت جز به جز یادداشت میکرد نیز در این جلسه همگی بازگو شد.

امام جمعه شهرستان اندیکا بیان کرد: این جلسه فرصت بینظیری بود و بناست که اتفاقات خوبی برای اندیکا رقم بخورد و من فکر می‌کنم تفاوت این دولت با دولت گذشته در عمل باشد چرا که حرف اعضای جلسه‌ی هیئت دولت مقرر شده که اجرایی شود.

وی افزود: مسئله مهم بیمارستان که دغدغه ما بود مصوب شد و بنا شده که بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی در اندیکا احداث شود و سایر مسائلی که مصوبات این جلسه است؛ همچنین در زمینه آب شرب، آب کشاورزی و سایر معضلات که مطرح شد فکر می‌کنم اتفاقات بسیار بزرگی را اندیکا و در آینده‌ای نه چندان شاهد خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان اندیکا در اشاره به پیگیری مشکلات از طریق مجلس عنوان کرد: دو روز گذشته نیز در مجلس شورای اسلامی دقایقی را به طور خصوصی گفت‌وگویی با ریاست مجلس شورای اسلامی داشتم و در رابطه با شرایط اندیکا و وضعیت آسیب‌دیدگان و همچنین مشکلات زیرساختی شهرستان، مسائل مطرح شد.

وی افزود: به ویژه مصوبات سفر وی به اندیکا و منطقه‌ای از توابع چلو را مطرح و از نگاه خودم تاکید و توصیه کردم که مردم از حضور رئیس مجلس در منطقه خرسند شدند و انتظار دارند که این حضور تاثیرگذار باشد به همین دلیل انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر بعضی از مشکلات منطقه حل شود و رئیس مجلس قول پیگیری مشکلات به ویژه ۱۸ کیلومتر راه خاکی منطقه را دادند.

موسوی گفت: ارتباط‌ها را به خوبی برقرار کرده‌ایم و مسائل شهرستان اندیکا را مورد به مورد دنبال خواهیم کرد تا انشالله تغییری به نفع مردم در شهرستان اندیکا رقم بخورد.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا