کردستان

اقتدار جمهوری اسلامی، خواب را از چشم دشمنان ربوده است/برخی کشورهای اسلامی برای رابطه با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته‌اند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از بانه، محمود الله‌مرادی صبح امروز در نشست گروه‌های مطالبه‌گری و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان همواره در برهه‌های حساس انقلاب پای کار بوده و الگوی افتخارافرینی برای اقشار مردم بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با یاداوری جملاتی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، آنها را بیانگر اهمیت و جایگاه بسیج در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، بسیج یک فرهنگ ناب و ارزش است که از مرزهای کشور نیز فراتر رفته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی افتخار می‌کند با گذشت ۴۳ سال و علی‌رغم طرح‌ریزی برنامه‌هایی توسط استکبار علیه آن، در دنیا حرف برای گفتن دارد و این به برکت حضور مردم و بسیجیان در صحنه‌های مختلف است.

الله‌مرادی ادامه داد: نمونه آخر کینه‌توزی‌های دشمن، ورود آنها به آب‌های سرزمینی کشورمان بود که با برخورد اقتدارآفرین نیروهای جان برکف سپاه مواجه و بار دیگر رسوا شدند.

وی تصریح کرد: در قبل از انقلاب سرنوشت ملت ما دست استکبار بود اما امروز به دلیل اقتداری که نظام دارد، خواب خوش به چشمشان نمی‌آید و همین موجب دشمنی‌ها و شیطنت‌های آن علیه انقلاب و ملت ما شده است.

وی ادامه داد: شهیده فاطمه اسدی اولین زن شهیده تفحص‌شده کشور در سنندج را نمونه بارز جنایات ضدانقلاب و استکبار دانست و گفت: زمانی که وجود نحس گروهک‌های ضدانقلاب بر کردستان حاکم بودند، فاطمه اسدی‌های زیادی را به شهادت رساندند به دلیل اینکه از اسلام و انقلاب دفاع می‌کردند.

الله‌مرادی یادآوری کرد: گروهک‌های ضدانقلاب ملامحمد کریمیان را در میان کتاب‌هایش آتش زدند، ملاحیدر فهیم پیرمردی ۹۰ ساله را اسیر می‌کنند و او را وادار می‌کنند که به امام توهین کند اما او می‌گوید که راه امام راه حق است و به همین دلیل او را به شهادت می‌رسانند و این جنایات هیچ وقت از اذهان مردم کردستان پاک نمی‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اضافه کرد: فاطمه اسدی‌ها در کردستان کم نبودند و در آینده هم کم نیستند و اینها قدرت و پشتوانه نظام هستند که با تحمل شدیدترین شکنجه‌ها، در مقابل ضدانقلاب ایستادند.

وی همچنین گفت: رابرت مرداک مرداک” span=””> صهیونیستی که راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای را تضعیف و فروپاشی بنیان خانواده در ایران دانسته و عنوان کرده که من کاری می‌کنم کلمه مادر در جمهوری اسلامی معنی نداشته باشد و این کانون خانواده را هدف قرار داده است.

الله‌مرادی افزود: زمینه‌ها و بسترهایی که برای فروپاشی نظام خانواده ایجاد شده است، ناشی از همین توطئه و طراحی و برنامه‌های دشمن است و برخورد با اینها مستلزم بصیرت‌افزایی و روشنگری است و باید بدانیم که این برنامه‌ها نتیجه شکست دشمن در جنگ سخت است.

وی در ادامه عنوان کرد: قرآن به مسلمانان گوشزد کرده که یهود سر سازگاری با مسلمانان نخواهد داشت اما برخی کشورهای اسلامی برای رابطه با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته‌اند و تنها انقلاب اسلامی علیه این رژیم منحوس ایستاده است.

الله‌مرادی افزود: آنها و جبهه استکبار بنیان‌های اقتصادی ما را هدف قرار داده‌اند که نظام جمهوری اسلامی را برانداز کنند.

وی گفت: در حالیکه دشمنان و استکبار مردم خود را به فرزندآوری تشویق می‌کنند، برای ترویج فرهنگ سگ‌پروری و جلوگیری از زادوولد در کشورمان تلاش می‌کنند.

وی یکی دیگر از برنامه‌های صهیونیست را سرمایه‌گذاری در عربستان با پول آن کشور اسلامی برای ایجاد شهری با عنوان شهر رباط‌ها عنوان کرد که مردم مسلمان را از مکه دور سازند.

الله‌مرادی در ادامه به هدف تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد اشاره و عنوان کرد: این شوراها با احصای مسائل و مشکلات محلات، در قالب گروه‌های مطالبه‌گری آنان را پیگیری خواهند کرد که مرتفع کنند.

وی ادامه داد: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مچ‌گیری، پرونده‌سازی، توهین و افترا و خشونت نیست بلکه کار این ستاد، فرهنگ‌سازی، مهربانی و دستگیری از مردم است که از افتادن آنها در لبه پرتگاه‌ها جلوگیری کند.

وی همچنین عنوان کرد: مطالبه‌گری خود بزرگ‌بینی، مچ‌گیری و خشونت نیست بلکه پیگیری مشکلات جامعه متناسب با شخصیت و جایگاه مطالبه‌شونده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در بخش پایانی سخنانش به موضوع فضای مجازی و اهمیت ان اشاره کرد و خواستار کمک متخصصین در این حوزه و روشنگری در جامعه شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا