اخبار روز

ابعاد مختلف زندگینامه شهدا از طریق هنر و فرهنگ معرفی شود

ابعاد مختلف زندگینامه شهدا از طریق هنر و فرهنگ معرفی شود

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از همدان، سردار علی  فضلی در ستاد برگزاری نهمین سالگرد سرلشکر شهید حاج حسین همدانی، اظهار داشت: نتیجه مزد اخلاص و گمنامی شهید همدانی شهادت شد، چرا که ایشان تمام امور را برای کسب رضای خدا انجام می‌داد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی نمی‌خواست اقداماتش دیده شود، گفت: امسال برنامه‌های متنوع خوبی برای بزرگداشت سردار همدانی تدوین شده است که امید است با اجرای آنها بتوانیم بخشی از دین خود را به این شهید بزرگ ادا کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم پاسداری از خون پاک شهیدان بیان کرد: باید در معرفی ابعاد مختلف زندگینامه شهدا با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف هنری و فرهنگی با هدف تاثیرگذاری بر اقشار مختلف جامعه اقدام شود.

فضلی عنوان کرد: شخصیت شهید همدانی دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی است که متاسفانه ما شخصیت ایشان را در همه ابعاد به جامعه معرفی نکرده‌ایم.

وی گفت: باید تلاش شود در سایر ابعاد زندگی نامه شهید همدانی کار شود تا نسل جوان و نوجوان ما به وجود چنین افتخاراتی به خود ببالند و با مطالعه زیبایی‌های زندگینامه شهیدان بزرگی همچون شهید همدانی سرمشق و الگویی بی‌نظیر برای خود ترسیم کنند.

به گزارش برگزیده های ایران،  نهمین سالگرد شهادت شهید همدانی ۱۵ مهر ماه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان و با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا