خراسان رضوی

آمریکا توان مقابله مستقیم با ایران را ندارد/ به دنبال مرگ ایران با زخم هزار خنجر هستند

به گزارش برگزیده های ایران از خوشاب، سرهنگ موحدنیا فرمانده سپاه سبزوار در جمع عزاداران فاطمی روستای رباط جز از توابع شهرستان خوشاب گفت: آمریکا توان مقابله مستقیم با ایران را ندارد و به دنبال مرگ ایران با زخم هزار خنجر هستند. ضربات کوچک و متعدد گیچ کننده که سیاست جدید آمریکا و اسرائیل است و قدرت تصمیم گیری از مسولان نظام بگیرند.

وی با اشاره به جنگ های ۳۳ روزه و ۱۰ روزه و سه روزه اسرائیل و حمله داعش به سوریه و عراق افزود: تلاش های زیادی برای تجزیه خاورمیانه داشتند، ولی به نتیجه نرسید. آمریکا در هر کجا بخواهد شیطنتی بکند جبهه مقاومت در مقابل آنها می ایستد و پیروز میدان خواهد بود.

موحدنیا خاطرنشان کرد: از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۹ آمریکا تنها مانعی که جلو روی خودش می دید شهید سلیمانی بود که باعث وحدت شیعه و شده بود.

وی افرود: محاسبه غلط آمریکا در فتنه ۸۸ بود. آمریکا سال ۸۸ وقتی انشقاق در بین ملت دید تحریم ها را بیشتر کرد.

فرمانده سپاه سبزوار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا جرات و شهامت پاسخگویی را ندارد. آمریکا توان مقابله مستقیم با ایران را ندارد و به دنبال مرگ ایران با زخم هزار خنجر هستند. ضربات کوچک و متعدد گیچ کننده که سیاست جدید آمریکا و اسرائیل است تا قدرت تصمیم گیری را از مسولان نظام بگیرند.

وی افزود: از جمله آن حملات، قضیه پمپ بنزین ها و بعد از آن تصمیم حمله به کارت های بانکی بود. ایجاد حوادث تروریستی، دامن زدن به اعتراضات صنفی و مسائلی از این قبیل، ضربه به نظام است. در این حوادث به دنبال ایجاد اغتشاشات مختلف و جلوگیری از تصمیم گیری درست هستند. اما مردم و مسولان باید هوشیار باشند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا