Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
استقبال مردم بندرماهشهر از پیکر دو شهید گمنام - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

استقبال مردم بندرماهشهر از پیکر دو شهید گمنام

به گزارش فارس از بندرماهشهر، در این مراسم امروز فضای شهرک طالقانی مملو از عطر شهادت بود گل واژه های شهید گمنام خوش آمدی حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را در خاطره ها تداعی کرد.

در این آیین با استقبال پر شور و با نوحه و مرثیه سرایی پیکر مطهر این دو شهید گمنام را از در ورودی مصلای نماز جمعه بر روی دستان خود با فریاد های الله اکبر و راه شهیدان ادامه دارد، همراهی کردند.

بوی اسپند، عطر گلاب و پرچم همیشه سرافراز ایران اسلامی و تشییع پیکر شهدا دل ها را روانه جبهه ها کرد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تشییع پیکر مطهر شهدا و بدرقه رزمندگان به قصد عزیمت به جبهه را یک بار دیگر زنده کرد.

رزمنده ای که قطره اشکش را پاک می‌کرد، حال و هوای جبهه برایش تداعی شده بود با نام بردن شهیدان و جانبازان همرزمش زیر لب با اشک و اندوه ورود قهرمانان همیشه جاوید وطن را به شهر شهید پرور گرامی داشت.

وی گفت: این دو شهید بزرگوار درست در همان منطقه ای که برخی از رزمندگان مشغول جنگ بودند به شهادت رسیده اند، شاید اینها یکی از آن کسانی باشند که هنوز از آنها خبری نداریم.

این دو شهید درست هم سن و سال این جوانان بودند و اگر امروز هم بودند شاید هم سن و سال پدران این جوانان بودند.

امروز از همه قشرها و از هر سن سالی حضور داشتند و اعلام کردند، همیشه بر سر آرمان های خود خواهیم ایستاد و یاد دلاور مردی های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا