اخبار ورزشی

اوجاقی: برای جنگی تمام عیار به هانگژو اعزام شدیم/ چشم‌انداز ما تبدیل رنگ مدال‌ها به طلاست

اوجاقی: برای جنگی تمام عیار به هانگژو اعزام شدیم/ چشم‌انداز ما تبدیل رنگ مدال‌ها به طلاست

– اخبار ورزشی –

امیر اوجاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره شرایط ملی‌پوشان ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: بچه‎‌ها ابتدا در سه مرحله مسابقات انتخابی شرکت کردند و هشت مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. آنها به شرایط آمادگی بدنی و فنی خوبی رسیدند و در حال حاضر نیز تمرینات خود را در هانگژو آغاز کردیم. ملی‌پوشان ووشو این فرصت را دارند تا به اوج آمادگی رسیده و عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند.

وی در مورد اینکه از ترکیب چهار نفره تیم ملی ووشو تنها محسن محمدسیفی سابقه حضور در بازی‌های آسیایی را دارد و این عدم تجربه به تیم تحت هدایت او لطمه نخواهد زد، گفت: ساندای ایران به سطح بسیار بالایی رسیده است. این بچه‌ها سابقه حضور در مسابقات را دارند، اما بازی‌های آسیایی به شکل دیگری برگزار خواهد شد و جو آن می‌تواند روی عملکردشان تأثیرگذار باشد. بچه‌ها غیر از آمادگی بدنی و فنی از لحاظ ذهنی نیز برای این رویداد آماده هستند و از تجربیات بازیکنانی که سابقه حضور در این مسابقات را داشتند نیز استفاده کردیم. فکر نمی‌کنم جای نگرانی باشد. 

صدیقی: به موفقیت بچه‌های ووشو و کوراش ایمان دارم/ کار سخت‌تری نسبت به بازی‌های آسیایی گذشته داریم

 

سرمربی تیم ملی ساندا راجع به عدم اعزام علی خورشیدی خاطر نشان کرد: در وزن ۷۵ کیلوگرم حمید سهندی از تهران، علی خورشیدی از همدان و یوسف صبری از اردبیل را داشتیم. در انتخابی سهندی مقابل صبری به برتری رسید و صبری از سد خورشیدی گذشت و خورشیدی نیز سهندی را شکست داد تا هر کدام صاحب یک برد و یک باخت شوند. در این وضعیت ما شرایط آنها را مدنظر قرار دادیم و راندشماری کردیم.

اوجاقی تصریح کرد: خورشیدی و سهندی فاصله زیادی نداشتند و در نهایت خورشیدی را به‌عنوان نفر اول انتخاب کردیم، اما صبری و سهندی را نیز در اردو نگه داشتیم. در روند اردوها خورشیدی در تمرینات اصلاً عملکرد خوبی نداشت و در المپیاد دانشجویان نیز دور از انتظار ظاهر شد. صبری اما در اردوها روند رشدی چشمگیری داشت و در نهایت تصمیم گرفتیم او را اعزام کنیم.

وی درباره پیش‌بینی خود از عملکرد ملی‌پوشان ووشو در بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌ها زحمات خود را در این مدت کشیدند و برای یک جنگ تمام عیار و پیروزی با کسب مدال به بازی‌های آسیایی اعزام شدند. وقتی از مدال صحبت می‌کنیم، نقره و برنز نیز مانند طلا مدال است، اما سعی و چشم‌انداز ما کسب مدال طلاست. قطعاً برای این اتفاق با تمام نیرو، قوا و چنگ و دندان می‌جنگیم. امیدوارم لطف خدا شامل حامل ما، بچه‌ها و ورزش ووشو شود و بتوانیم بهترین مدال‌ها را کسب کنیم.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا