اردبیل

بانوان شهر اردبیل مالک تاکسی می‌شوند

حافظ قشلاقی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری یولن در اردبیل اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیأت مدیره سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری از این به بعد بانوان شهر اردبیل که حائز شرایط اخذ پروانه فعالیت باشند، می‌توانند به‌عنوان مالک تاکسی و راننده در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری فعالیت نمایند.

وی با اشاره به این‌که این تصمیم بر اساس درخواست‌های مکرر بانوان علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه گرفته شده است، افزود: تقاضای فعالیت بانوان به‌عنوان راننده تاکسی در حمل‌ونقل عمومی اتخاذ شد و امیدواریم با این تصمیم بتوانیم فضای مناسب برای فعالیت بانوان ایجاد و در راستای  اشتغال و درآمدزایی آن‌ها قدم برداشته باشیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل ادامه داد: فعالیت بانوان به‌عنوان مالک یا راننده در حمل‌ونقل درون‌شهری از نظر قانون هیچ ممنوعیتی ندارد و بانوان می‌توانند با اخذ مجوز بر اساس آیین‌نامه اجرایی سازمان پس از طی مراحل قانونی، همچون آقایان مشغول به فعالیت باشند.

قشلاقی بیان کرد: امیدواریم طیف وسیعی از بانوان مسافر در سطح شهر از این تصمیم استقبال خوبی به عمل آورده و رضایتمندی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا