کردستان

برکات شهید سلیمانی برای ملت ایران همیشگی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان صبح امروز در مراسم توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به همت سپاه بیت‌المقدس در سنندج برگزار شد، اظهار کرد:  این روزها شخصیت حاج قاسم را تحلیل می‌کنیم و با ابعاد مختلفش آشنا می‌شویم می‌بینیم صفات و ویژگی‌های انسان مومن و مجاهدی که در مکتب رسوالله تربیت یافته بر این ابرمرد دوران وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که توفیق داشتند در انجام این اقدام خداپسندانه و کمک مومنانه که با بیان و دستور الهی مقام معظم رهبری قدم برمی‌دارند و نقش داشته‌اند به یاد این نکته می‌افتیم که وقتی انسان برای خدا گام بردارد خدا برایش همه چیز را قرار می‌دهد.

استاندار کردستان افزود: حاج قاسم سلیمانی از اینکه خودنمایی کند و در رسانه‌ها حاضر شود دور بود و بخواهد ویژگی‌های خود و اقداماتی که انجام می‌دهد را بیان کند ابا داشت امروز که این روح بلند به عروج رفته احساس می‌کنیم، برکتی که خداوند برای همه موجود در نظر گرفته و کرامت می‌کند از وجود همین عبد خداوند این برکات را در هر عرصه و زمینه‌ای می‌بینیم.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است و شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برکات بیشتری برای مردم دارد.

استاندار کردستان تصریح کرد: این برکت و کمک مومنانه که امروز شاهد توزیع آن به همت سپاه هستیم از برکات این شهید است که در سفره مردم این استان قرار می‌‌گیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا