سمنان

تصویب ۷۱ طرح فرهنگی، هنری و قرآنی در قالب تبصره ۱۴

تصویب ۷۱ طرح فرهنگی، هنری و قرآنی در قالب تبصره ۱۴

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، فرشید فلاح در خصوص نتایج نشست کمیته استانی تبصره ۱۴ که به بررسی طرح های ارائه شده موسسه های فرهنگی هنری و قرآنی شهرستانهای مختلف استان سمنان اختصاص داشت افزود: در این نشست که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام معه سمنان برگزار شد روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت شهرستان طرح های مصوب در کمیته های شهرستانی را ارائه کردند.

وی افزود: در این نشست اجرای ۲۸ طرح برای شهرستان سمنان، ۱۲ طرح برای شاهرود، ۱۰ طرح برای شهرستان دامغان، هفت طرح برای شهرستان گرمسار، پنج طرح برای میامی، پنج در شهرستان مهدیشهر و چهار طرح برای شهرستان سرخه مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

وی در خصوص طرح های شهرستان آرادان نیز گفت: طرح های این شهرستان مقرر شد در نشست دیگری بررسی و تصویب شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ازاختصاص بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در قالب تبصره ۱۴ به استان سمنان خبر داد و گفت: ازاین رقم هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن به شهرستانها اختصاص یافته که بر اساس شاخص جمعیت توزیع شده است.

کمیته استانی تبصره ۱۴ به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حوزه های علمیه و تبلیغات اسلامی تشکیل می شود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا