Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
طراحی استثنایی گوشی جدید هواوی / عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

طراحی استثنایی گوشی جدید هواوی / عکس

طراحی استثنایی گوشی جدید هواوی / عکس

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گوشی‌های سری هواوی P60، گزارش‌ها و رندرهای هیجان‌انگیزتری درمورد این محصولات منتشر می‌شوند. اکنون Hoilndi رندرهای مفهومی جدیدی از P60 پرو به‌اشتراک گذاشته است که نمای زیبایی از این محصول را به ما نشان می‌دهد.

شایان‌ذکر است رندرهای مفهومی جدید هواوی P60 پرو براساس اطلاعات فاش‌شده و گزارش‌های مرتبط با این گوشی طراحی شده‌اند.

رندرهای جدید هواوی P60 پرو نشان می‌دهند این دستگاه از نمایشگری با حفره‌ی هول‌پانچ بهره خواهد برد که محل قرارگیری دوربین سلفی است. علاوه‌براین حاشیه‌های این صفحه‌نمایش بسیار باریک به‌نظر می‌رسند.

ظاهراً هواوی تمرکز زیادی روی عملکرد دوربین پرچم‌داران خود دارد و رندرهای جدید P60 پرو به تغییر ماژول دوربین این دستگاه اشاره می‌کند. براساس این مدل‌های مفهومی، دوربین پشتی گوشی مذکور مستطیل شکل خواهد بود که دوربین اصلی دایره‌ای در وسط آن قرار داده شده است.

طراحی استثنایی گوشی جدید هواوی / عکس

علاوه‌بر دوربین اصلی، دو دوربین دیگر در P60 پرو به‌کار رفته است که یکی در بالا و دیگری در پایین ماژول دوربین پشتی آن قرار دارند.

نام برند XMAGE نیز روی سیستم دوربین پشتی هواوی P60 پرو دیده می‌شود؛ فناوری جدیدی که شرکت چینی برای بهبود عملکرد دوربین گوشی‌های رده‌بالای خود توسعه داده است.

لبه‌های هواوی P60 پرو میزبان دوکمه‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور است. لبه‌ی پایینی این گوشی نیز درگاه USB C به‌چشم می‌خورد و علاوه‌براین، حفره‌هایی برای بلندگو در این ناحیه و همچنین لبه‌ی بالایی دستگاه تعبیه خواهد شد. شایان‌ذکر است این گوشی از حسگر مادون‌قرمز نیز بهره خواهد برد؛ قابلیتی که برای کنترل راه‌دور لوازم الکترونیکی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش هواوی سنترال، سری P60 هواوی از فناوری دیافراگم دوگانه با ترکیبی از حسگرهای IMX789 و IMX888 سونی بهره خواهند برد و دوربین اصلی این گوشی‌ها نیز ۵۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. این گوشی‌ها همچنین به دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX585 مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود گشودگی دیافراگم لنز دوربین سری هواوی P60 افزایش یابد تا تجربه‌ی عکاسی بهتری در انواع شرایط نوری ارائه دهد.

هواوی تا این‌لحظه هیچ جزئیاتی درمورد تاریخ معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی سری P60 ارائه نداده است. البته امکان دارد این محصولات در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری رسماً رونمایی شوند.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا