چهارمحال و بختیاری

مهمترین مطالبه اصحاب رسانه تاسیس مجتمع رسانه ای است

مهمترین مطالبه اصحاب رسانه تاسیس مجتمع رسانه ای است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری،مرتضی فیاضی مدیرخانه مطبوعات درنشست هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان با مدیرکل مطبوعاتی وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی،مهمترین مطالبه اصحاب رسانه استان را تاسیس مجتمع رسانه ای اعلام نمود.

وی در ادامه عنوان داشت: لزوم تمرکز گرایی و اهمیت به جایگاه رسانه های استان با تاسیس خانه مطبوعات استان باعث ترغیب اصحاب رسانه و کمک در انعکاس مطلوبتر اخبار و اطلاع رسانی بر پایه محتواهای تولیدی خواهد شد.

در این جلسه سایر مشکلات خبرنگاران از جمله نداشتن بیمه رسانه ای تمام‌خبرنگاران ،وضعیت معیشتی نامطلوب خبرنگاران ، عدم‌توزیع عادلانه آگهی های دولتی و…مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در جهت تاسیس خانه مطبوعات استان و رایزنی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار چهارمحال و بختیاری تلاش خواهد نمود تا این مهم به منصه ظهور برسد. همچنین اعتباری را جهت تقویت صندوق مالی اصحاب رسانه پیگیری و تخصیص خواهند داد.

شایان ذکر است، بازدید از برخی دفتر خبرگزاری ها و رسانه های استان و جلسه هم اندیشی با اصحاب جراید استان از دیگر برنامه های صورت گرفته با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا