خوزستان

نشست هم‌اندیشی فرماندار بندرماهشهر و بانوان فعال شهرستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فرماندار بندرماهشهر و بانوان فعال شهرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، نشست هم‌اندیشی و کمیسیون بانوان شهرستان با حضور فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر و جمعی از بانوان فعال در سطح شهرستان برگزار گردید.

مهدی حساکره_در این نشست فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن را به عموم شیعیان بویژه مادران و زنان ایران اسلامی اظهار داشت: امروز بیشترین چیزی که جامعه تشنه آن است یک الگوی مناسب برای زنان و خانواده در سطح جهان می‌باشد که بانوان عزیز ما می‌توانند با تلاش و ارائه نظریه اسلامی، تأثیرگذاری و نقش آفرینی بر اساس تمدن اسلامی ایرانی کنند.
وی در ادامه افزود: به فرمایش مولا امیر المؤمنین «المرأه ریحانه لیست بقهرمانه» یعنی جنس زن در فرهنگ اصیل و غنی اسلام بسان ریحانه و هوا برای کانون گرم خانواده است و هیچ گاه نمی توان نقش آفرینی اجباری را در جامعه به زن تحمیل نمود.
این دقیقاً در نقطه مقابل فرهنگ منحط غربی بوده که جنس زن را ابزار و وسیله ای جهت امیال پست انسانی می داند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: امروزه و هم زمان با شنیدن آهنگ انحطاط و فروپاشی تمدن غربی، دنیا به دنبال الگوی برتر نقش زنان در جامعه بوده که در مسیر تمدن اسلامی، زنان جامعه ی ایرانی اسلامی ما می توانند بهترین الگو برای کل جوامع بشریت باشند. یقیناً در این مسیر مقدس، عملکرد فردی، خانوادگی و اجتماعی یکایک زنان ایران زمین مؤثر خواهد بود.
در ادامه این جلسه بانوان حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا