خوزستان

پیام یادواره شهیدان برای مسئولان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم

پیام یادواره شهیدان برای مسئولان خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از خوزستان ، حجت الاسلام والمسلمین ” سید علیرضا ادیانی” در اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: امروز سالروز وفات حضرت زینب (س) بزرگ پرچمدار جهاد تبیین است و اگرچه ترویج دین به شهادت امام حسین(ع) منجر شد اما تبیین دین به واسطه تلاش های حضرت زینب (س) صورت پذیرفت.

وی افزود: توفیق نصیب ما شد در کنگره شهیدان انتظامی استان خوزستان که مسلک شهدای گلگون کفن و قهرمان کربلای ایران است، حضور یابیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خانواده‌های گرانقدر شهدا بیان داشت: از حضور مردم غیور و شریف استان پهناورخوزستان، مهد دلیران و مجاهدان راه خدا صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بهترین سخن درباره شهیدان این است که این جانی را که باید ما می‌دادیم، شهیدان در راه مبارزه با کفر به درگاه خداوند سبحان تقدیم کردند و خداوند در قبال جان آنان پاداش بهشت را برایشان معین فرمود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: شهدا اهل امر به نیکی، عبادت، حمد و ثنای پروردگار بودند و همه دارایی شان برای خداوند متعال بود .

وی به اهداف شهدا که جان خود را به‌عنوان بهترین و اولین سرمایه به خداوند متعال تقدیم کردند اشاره کرد و گفت: اهداف شهیدان استمرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، برپایی ارزش‌های برآمده از اسلام و انقلاب مردم، حاکمیت و ارزش‌های اسلامی، عدالت و تحقق جامعه علوی و فاطمی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عنوان داشت: اگر همه وصایای شهیدان را بخواهیم خلاصه کنیم یک واژه آن این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیب نرسد، چرا که شهدا ما را به خضوع، استقامت و پایداری در راه ارزش‌ها فرا می‌خوانند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه پیام یادواره شهیدان برای مسئولان یعنی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، بیان داشت: یادواره شهیدان، یادواره ارزش‌ها، اصول و پایبندی به اصول و همه‌ ارزش‌هایی است که در راس آنها تبعیت از ولی فقیه است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا