اصفهان

کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان

کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در دستور کار دستگاه قضایی اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری در نهمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به موضوع آلودگی هوای اصفهان اظهار داشت: کلان‌شهر اصفهان با دارا بودن صنایع گسترده و بزرگ در اطراف، با مشکل آلودگی هوا روبرو است و علی‌رغم برخی اقدامات در کاهش آلودگی‌های زیست محیطی از سوی برخی از صنایع، هنوز با وضع مطلوب فاصله دارد.

وی افزود: دستگاه قضائی استان از یک سو وظیفه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال را دارد و از سوی دیگر رعایت موارد مربوط به حفظ سلامت مردم و قوانین زیست‌محیطی را نیز در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال بر لزوم رعایت مقررات زیست‌محیطی توسط شرکت‌های تولیدی تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به آلودگی کلان شهر اصفهان و اهمیت موضوع سلامت مردم، شرکت‌های تولیدی باید استانداردهای مربوط به آلایندگی و مسائل زیست‌محیطی را رعایت کرده و باید هر هزینه و اقدامی که در جهت کاهش آلایندگی لازم است؛ انجام گیرد.

جعفری در پایان از پیگیری ویژه دستگاه قضائی استان در رابطه با کاهش آلاینده‌های هوای اصفهان توسط مدعی العموم و دادستان مرکز استان خبر داد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا