چهارمحال و بختیاری

رسالت اصحاب رسانه زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

رسالت اصحاب رسانه زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

سردار علی محمد اکبری در این جشنواره با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی(عج) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: این جشنواره ها فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و همچنین تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و اهالی قلم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به قداست جایگاه قلم در اسلام و قرآن، وجه تشابه جشنواره با نام حضرت ابوذر را یادآوری کرد و افزود: ابوذر در زمان پیامبر عظیم الشأن اسلام جزء صحابی خاص بود و همراهی ویژه با حضرت علی علیه السلام هم داشت که ذهن را به انقلاب اسلامی و دوران رهبری امامین انقلاب و گام اول و دوم می برد.

سردار اکبری در تشریح برخی از خصوصیات ابوذر، گفت: صداقت و راستگویی، مطالبه گری، روشنگری، بصیرت افزایی، طرفداری از جبهه حق که ویژگی بسیار مهمی است زیرا برخی بعد از پیامبر منحرف شدند و فریب چرب و شیرین دنیا را خوردند و از جبهه حق دور شدند؛ حق گویی، حق شناسی، سبک زندگی اسلامی و تبیین که از مطالبات رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، از ویژگی های ابوذر به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما و جامعه رسانه ای کشور عزیزمان فراهم نمود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا