قزوین

ثبات در تولید کالاهای اساسی کشاورزی/ هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وجود وظایف متعدد در قرارگاه امنیت غذایی سبب شده تا تمامی نیروهای این سازمان با همتی مضاعف برای تولید و نظارت در بازار وارد میدان شوند.

خمسه افزود: تشدید نظارت‌ها بر بازار، سرکشی پی در پی از تمامی واحد‌های تولیدی دام و طیور و مقابله با هرگونه احتکار تنها بخشی از فعالیت‌های مضاعف این سازمان است.

وی اضافه کرد: با توجه به ذخایر نهاده‌های دامی و ثبات در تولید کالاهای اساسی، هیچ مشکلی در بازار نخواهیم داشت و همه نیروها باید نظارت و مقابله با هرگونه اخلال در روند طبیعی بازار را در دستور کار قرار دهند.

خمسه بر اهمیت دامدار کارت اشاره کرد و گفت: بانک‌های کشاورزی تا سه تا چهار روز آینده شیفت بعدازظهر نیز فعالیت دارند که دامدار کارت‌ها را به بهره‌برداران تحویل دهند و این مهم باید در شهرستان‌ها پیگیری شود.

این مسؤول بر برگزاری قرارگاه امنیت غذایی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی مدیران جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها از روز شنبه با حضور فرمانداران نشست‌های مستمر قرارگاه امنیت غذایی را برگزار کرده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی بر بازارها نظارت مستمر داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین همچنین از شروع توزیع هوشمند کالاهای اساسی خبر داد و یادآور شد: این مهم هم اکنون از سوی تعاون روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و بر روی چند مورد کالای ضروری برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا