کهگیلویه و بویراحمد

تزریق بیش از ۱۹ هزار دوز واکسن کرونا به دانش آموزان بالای ۱۲ سال درگچساران

احمد پاکدل در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان در خصوص کرونا به رنگ آبی در آمده ولی مردم نباید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کم کاری کنند.

وی بیان کرد: تا کنون ۵۹ هزار و ۹۴۵ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۱۷ هزار و ۶۲۳ مورد آنها مثبت بوده است.

 معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران تصریح کرد: ۱۷هزار و ۳۱۵بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

پاکدل با اشاره به فوت ۲۲۷نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۸۱ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

 پاکدل ادامه داد: طرح واکسیناسیون خانه به خانه در کل روستاهای تحت پوشش گچساران به جد در حال اجراست.

پاکدل اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون ۱۷۲هزار و ۹۷۵ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۷هزار و ۹۴۸ مورد دوز اول و ۷۹ هزار و ۱۶۳ مورد دوز دوم بوده است.

پاکدل با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۵ هزار و ۸۶۴ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی با عنوان اینکه جمعیت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸سال در گچساران ۱۰هزار و ۸۷۱ نفر می باشد، افزود: تزریق واکسناسیون دانش آموزان ( ۱۲ الی ۱۸ سال ) در شهرستان مانند دیگر نقاط کشوردر حال اجراست.

وی ادامه داد: تا پایان۲۶ آذر ماه سال‌ جاری افزون بر ۱۹ هزار و ۸۶۱ دانش آموز (۱۲الی۱۸ سال) واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران اضافه کرد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۳۶ نفر دوز اول و ۹ هزار و ۲۲۵ نفر نیز دوز دوم بوده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا