تهران

۳۰ نماینده مجلس حوزه پردیس را فراموش کرده‌اند/حتی یکی از نمایندگان به نماز جمعه این شهرستان نیامده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران، سپاهیان، بسیجیان و مسوولان شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، و تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: خداوند متعال ثبات قدم در راه امامت و ولایت را برای تمام بسیجیان قرار بدهد و امروز تبعیت تمام ما، مردم و بسیجیان از مقام معظم رهبری است و این تبعیت باعث پسروزی در تمام عرصه ها می شود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه، گردهمایی و همایش بزرگ و حضور بسیجیان در نمازجمعه پرشور و باشکوه برگزار شد، گفت: این حضور و جمعیت عظیم نشان از فعالیت بالای بسیج و سپاه در این شهرستان دارد.

وی افزود: شهید فخری زاده بسیجی ما بودند و آرامش و خواب را از صیهونیست ها گفته بودند، و پس از شهادتشان نتانیاهو گفت، اولین شنبه‌ آرام را سپری می کنیم و ما نیز باید خواب آرام را از چشمان آنها بگیریم.

حسینی افزود: مدیریت باید در الگوی کشت انجام شود و در مناطق مختلف کشور که کشت به صورت بی‌رویه انجام می شود را ‌کنترل کرد و با کمک مردم و تلاش دولتمردان نسبت به کاهش چالش آب و مدیریت آن اقدام شود.

وی با اشاره به مطالبه مردمی در مبارزه با حقوق های نجومی، ابراز کرد: مبارزه با فساد و برخورد با زیاده خواهی ها از خواسته ‌های اصلی مردم و بسیجیان است زیرا این افراد با گرفتن حقوق های نجومی به ملت توهین کرده و بیت المال را از آن خود می دانند و این از مظاهر فساد زا و نشان اشرافی گری مسوولان دارد.

حسینی تصریح کرد: این افراد مورد غضب مردم قرار گرفتند و مردم از سه قوا میخواهند مسوولان با این افراد برخوردی جدی کرده و نتیجه برخورد خود را به مردم اعلام کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به اقدامات اخیر آمریکای جنایتکار، تشریح کرد: آمریکایی‌ها در آستانه مذاکرات خیمه شب بازی جدیدی را به راه انداخته‌اند و علی رغم اینکه مواضع دولت انقلابی را میدانند با اقداماتی میخواهند ایران را تحت فشار قرار بدهند.

وی افزود: آنها بدانند اگر تمام تحریم ها حذف نشود ایران کوتاه نخواهد آمد، آمریکایی ها می خواهند با خیمیه شب بازی جدید اجماع جهانی را با همراهی سه کشور اروپایی، رژیم جعلی صیهونیستی، و برخی از کشورهای حاشیه خلیج برگزیده های ایران علیه ایران تشکیل بدهند.

حسینی ادامه داد: این احمق ها نمی دانند در اجماع جهانی فقط این چند کشور نیستند و بیش از ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد که اکثر آنها به حقانیت ایران اعتقاد دارند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: معنای اجماع با تفکر آنها متفاوت است و می خواهند سگ هار منطقه را با خود همراه کنند اما این اجماع جهانی نیست و باید سرشان را از بشکه های قیر بیرون بیاورند و ملت بسیجی و اقتدار ایران را ببینند و این حماقت ها را مرتکب نشوند.

وی در ادامهئبا اشاره به عدم حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان پردیس، بیان کرد: جمعیت روز افزون شهرستان پردیس امروز به بیش از ۴۰۰ هزار‌نفر رسیده و مردم ما دلشان را خوش کرده‌اند که ۳۰ نماینده در مجلس دارند و با پایتخت نشین‌ها یکی هستند.

حسینی تصریح کرد: شهروندان شهرستان پردیس دل‌خود را خوش کرده‌اند که حداقل چند نفر از نمایندگان به این منطقه می‌آیند، اما متاسفانه از روزی که با رای مردم بر صندلی های مجلس تکیه زده اند مردم پردیس را فراموش کرده‌ند.

امام جمعه پردیس افزود: خوشحالیم که مجلس انقلابی شکل گرفته و از زحماتی که در مجلس انجام می دهند تشکر می کنیم، اما سوال این است که چرا مردم پردیس را فراموش کرده‌اند و در جلسات رسمی و اجتماعات مردمی شرکت نمی کنند.

وی ادامه داد: یک یا دو نفر از نمایندگان با واسطه دوستی خود به این منطقه آمده و بلافاصله شهرستان را ترک کردند اما در مساجد، شهرها، روستاها و نماز جمعه حضور پیدا نکرده‌اند.

حسینی اضافه کرد: از روز اول حضور نمایندگان در‌ مجلس حتی یکی از ۳۰ نماینده منتصب به شهرستان پردیس به نماز جمعه این شهرستان نیامده است و در اجتماع هفتگی‌ مردم شهرستان نیز حضور پیدا نکرده اند‌.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: چرا نمایندگان این شهرستان را فراموش کرده‌اند بنده از بسیاری از شهرستانها اطلاع دارم که یک نماینده دارند و حتی چند شهرستان یک نماینده دارد اما آن نماینده در تمام مراسم ها و غیره حضور داشته و نسبت به رفع مشکلات مردم حوزه خود اقدام می کند.

وی افزود: شهید مدرس این ویژگی را داشتند و در بین مردم حاضر شده و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام میکردند اما تا کی مردم پردیس عدم حضور نمایندگان را شاهد بوده و تا به کی این ناراحتی و رنج را تحمل کنند.

حسینی ادامه داد: نمایندگان می توانند با حضورشان مشکلات متعدد شهرستان مانند نبود بیمارستان را حل‌کنند، مسوولان شهرستان تلاش خود را انجام دادند اما اگر‌ نمایندگان به صورت میدانی و بسیجی پای کار می‌آمدند مشکلات منطقه و بیمارستان حل می شد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: این ۳۰ نماینده از این مطالبه مردمی مکدر نشوند و این انتقاد را پذیرفته و به میان مردم بیایند زیرا قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس هر هفته در مناطق مختلف این شهرستان تشکیل و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام می شود و هفته آینده به روستای اصطلک پردیس خواهیم رفت.

وی با اشاره به تعطیلی مرکز معاینه فنی و پمپ گاز شهر بومهن، گفت: مرکز معاینه فنی و پمپ گاز در بومهن چندین ماهی می شود که تعطیل شده و فارغ از علت آن مردم از نبود این خدمات در رنج هستند و از دادستان می خواهند در رفع مشکلات بازگشایی آن تسریع کنند تا این دو مرکز خدمات رسانی بازگشایی شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا