قزوین

کلینیک سیار مشاوره کسب‌وکار در قزوین راه‌اندازی شد

کلینیک سیار مشاوره کسب‌وکار در قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ رضا صفاری، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: در کلینیک سیار کسب و کار ارائه خدمات مشاوران صنعتی در واحدهای تولیدی در خصوص کمک به رفع مشکلات صنعتگران، افزایش بهره‌وری تولید و نیروی انسانی، توسعه بازار، توانمندی‌سازی نیروی انسانی و عرضه‌یابی کاهش هزینه‌های تولیدی و مدیریت کیفیت بهینه‌سازی سیستم‌ها و … انجام می‌شود.

او افزود: شرکت شهرکهای صنعتی جهت ساماندهی و تسهیل در این امر اقدام به راه‌اندازی کلینیک صنعت در استان کرده است که در این کلینیک صنعت مشاوران فعال در حوزه‌های مختلف (مالی، بازار، کنترل کیفیت، منابع انسانی، حقوقی و…) از بخش خصوصی حضور داشته و در خصوص خدمت‌رسانی مناسب در قالب کلینیک سیار اقدام به مراجعه حضوری به واحدهای صنعتی می‌کنند.

صفاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته بعد از راه‌اندازی این کلینیک گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو طرح کلینیک سیار در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شده که به بیش از ده واحد تولیدی، صنعتی خدمات ارائه کرده است ضمن اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال‌جاری اجرای ۸طرح کلینیک سیار کسب‌وکار دیگر برای بیش از ۳۵واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مسئول یادآورشد: در سال گذشته اجرای شش طرح کلینیک سیار برای ۳۰واحد تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در پایان با اشاره به تحقق بخشیدن به شعار سال مهار تورم و رشد تولید، اظهارکرد: برگزاری این کلینیک‌ها با استفاده از ظرفیت مشاوران و متخصصان حوزه کسب و کار برای کمک به واحدهای فعال، نیمه‌فعال و راکد در جهت رونق اقتصادی، رشد تولید و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا